5/5 - (2 votes)

Αν θέλετε να κερδίσετε χρήματα στο Διαδίκτυο, η διαφήμιση στο Internet είναι ο καλύτερος τρόπος.

Τι είναι όμως ακριβώς;

Σε αυτόν τον οδηγό, θα μάθετε τις λεπτομέρειες της διαφήμισης στο Διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένων των πάντων, από το πώς λειτουργεί μέχρι το κόστος της και το είδος των ατόμων που συμμετέχουν στη δημιουργία ψηφιακών διαφημίσεων που εμφανίζονται παράλληλα με περιεχόμενο σε ιστότοπους σε όλο τον κόσμο.

Διαφήμιση στο Internet το 2022

1) AdWords Keyword Tool –  Εργαλείο λέξεων-κλειδιών AdWords

Google’s AdWords Keyword Tool της Google σάς βοηθά να ανακαλύψετε νέες ιδέες για λέξεις-κλειδιά βρίσκοντας προτάσεις λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με τον βασικό όρο αναζήτησής σας.

Επιλέξτε μια λέξη που έχει αξιοπρεπή όγκο μηνιαίων αναζητήσεων, αλλά δεν είναι υπερβολικά ανταγωνιστική.

Για παράδειγμα, εάν πουλάτε παπούτσια, ίσως είναι συνετό να αποφύγετε λέξεις-κλειδιά όπως παπούτσια τρεξίματος που έχουν υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού. Αντίθετα, χρησιμοποιήστε λέξεις όπως παπούτσια για τρέξιμο ή παπούτζια σπορ.

Υπάρχουν πολλά εργαλεία εκεί έξω (κάποια δωρεάν και κάποια επί πληρωμή) που θα σας δώσουν μια εκτίμηση του όγκου αναζητήσεων και της γενικής ανταγωνιστικότητας για λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν.

Δωρεάν εργαλεία με περιορισμένες δυνατότητες:

  • https://www.semrush.com/
  • https://ahrefs.com/
  • https://neilpatel.com/ubersuggest/
  • https://search.google.com/search-console/about
  • https://moz.com/

Google Trends

2) Google Trends

Το Google Trends σάς βοηθά να ανακαλύψετε δημοφιλή θέματα και σχετικές αναζητήσεις.

Απλώς εισαγάγετε έναν όρο αναζήτησης ή κάντε κλικ στα Εργαλεία σύγκρισης και αναζήτησης για να επιλέξετε έναν ή περισσότερους όρους. Από προεπιλογή, το Google Trends σάς εμφανίζει αποτελέσματα για τον περασμένο μήνα και το προηγούμενο έτος, αλλά μπορείτε να τα αλλάξετε ανά πάσα στιγμή χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως Τοποθεσία, Περιοχή, Γλώσσα και ζώνη ώρας.

Εάν η επιχείρησή σας είναι λιανικής, είναι σημαντικό να ελέγχετε συχνά τις τάσεις, ώστε να μπορείτε να αποφασίσετε ποια προϊόντα είναι πιο πιθανό να πουλήσουν.

Για παράδειγμα, εάν οι άνθρωποι αρχίσουν να αναζητούν σακίδια πιο συχνά από το συνηθισμένο, ίσως αξίζει να εφοδιαστείτε με αυτό το προϊόν για μερικές εβδομάδες πριν ξεκινήσει η σχολική περίοδος.

3) Διαδικτυακές Έρευνες – μάρκετινγκ

Οι διαδικτυακές έρευνες δίνουν στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για τις απόψεις και τις προτιμήσεις των ανθρώπων.

Οι έρευνες μπορούν να παρέχουν πληροφορίες για τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών, τις επιθυμίες που δεν γνωρίζουν ότι έχουν, τα δημογραφικά τους στοιχεία, τι είναι σημαντικό και σχετικό με αυτούς, τι τους παρακινεί (και τους αποθαρρύνει) κ.λπ.

Βοηθά επίσης να δώσουν στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ιδέες για προϊόντα ή υπηρεσίες που οι καταναλωτές μπορεί να χρειάζονται ή να θέλουν τώρα — ή μπορεί να θέλουν τους επόμενους μήνες ή χρόνια!

Μπορείτε να κερδίσετε χρήματα συμπληρώνοντας διαδικτυακές έρευνες. Για μερικούς ανθρώπους (όπως εγώ), χρειάζεται λίγο περισσότερος χρόνος, αλλά για άλλους μπορείτε να συμπληρώνετε μερικές έρευνες κάθε μέρα.

Ρίξτε μια ματιά στον #1 αγαπημένο μου ιστότοπο Swagbucks όπου κερδίζετε πόντους κάνοντας σχεδόν οτιδήποτε κάνετε ήδη στο διαδίκτυο.

4) CPA/PPD Networks

Το CPA σημαίνει κόστος ανά ενέργεια, το οποίο είναι ουσιαστικά όταν λαμβάνετε προμήθεια για την ολοκλήρωση μιας συγκεκριμένης εργασίας, όπως η συμπλήρωση μιας ηλεκτρονικής φόρμας.

Πληρώνεστε κατ’ αποκοπή, ανεξάρτητα από το εάν ο δυνητικός πελάτης που αναφέρεται θα πραγματοποιήσει κάποια αγορά ή μετατροπή.

Το CPA λειτουργεί καλύτερα εάν έχετε δυνητικούς πελάτες που ενδιαφέρονται ήδη να κάνουν μια αγορά και μπορείτε να δεσμευτείτε να το κάνετε σύντομα, όπως μέσω καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email.

Στα δίκτυα PPD (πληρωμή ανά λήψη), πληρώνεστε κάθε φορά που κάποιος πραγματοποιεί λήψη της εφαρμογής, του παιχνιδιού ή άλλου ψηφιακού περιεχομένου σας.

Affiliate Marketing 2022

5) Affiliate Marketing 2022

Πριν αρχίσετε να σκέφτεστε τη διαφήμιση στο Διαδίκτυο, πρέπει να κατανοήσετε πώς λειτουργεί το μάρκετινγκ θυγατρικών. Αυτή είναι μια από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους για την προώθηση προϊόντων στο διαδίκτυο και βασικά περιλαμβάνει τη χρήση συνδέσμου παραπομπής.

Όταν κάποιος κάνει κλικ στον σύνδεσμό σας και κάνει μια αγορά, θα κερδίσετε μια μικρή προμήθεια. δεν έχει σημασία αν αγοράζουν αυτό το προϊόν ή κάτι άλλο εξ ολοκλήρου.

Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν χιλιάδες προγράμματα θυγατρικών που είναι διαθέσιμα σε πολλούς κλάδους, οπότε ακόμα κι αν δεν σας ενδιαφέρει να πουλάτε παπούτσια ή να γράφετε blog για ηλεκτρονικά είδη, υπάρχουν ακόμα πολλές επιλογές εκεί έξω για εσάς.

Μην υποθέτετε ότι οι θυγατρικές συνεργάζονται μόνο με μεγάλες επωνυμίες – πολλές μικρότερες εταιρείες αναζητούν άτομα που μπορούν να αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεών τους συνεργαζόμενοι μαζί τους και πληρώνοντας προμήθειες για κάθε πώληση που γίνεται μέσω του συνδέσμου τους.

Google ads τι ειναι

Τι είναι οι διαφημίσεις Google και το AdWords – Google adwords – Google ads τι ειναι

Το Google ads and adwords είναι μια δωρεάν διαφημιστική υπηρεσία που παρέχεται από την Google και επιτρέπει σε οποιονδήποτε έχει μια διαδικτυακή επιχείρηση να αυξήσει την επισκεψιμότητα του ιστότοπού του, να βελτιώσει την προβολή της επωνυμίας του και να δημιουργήσει νέους δυνητικούς πελάτες από τοπικούς πελάτες.

Οι διαδικτυακές επιχειρήσεις πληρώνουν τη Google για τη χρήση αυτών των υπηρεσιών. Προβάλλοντας απλώς διαφημίσεις με κείμενο στον ιστότοπό σας, η Google θα σας χρεώνει με βάση κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας ή την προβάλλει για ορισμένο χρονικό διάστημα (π.χ. 0,5 δευτερόλεπτα).

Ταυτόχρονα, μπορείτε να υποβάλετε προσφορά για ορισμένες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, έτσι ώστε μόνο όταν οι χρήστες αναζητούν αυτές τις λέξεις-κλειδιά να βλέπουν τη διαφήμισή σας στα αποτελέσματα της Google.

Διαβάστε το άρθρο μας “Google Adwords

Πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις google – google ads κοστος

Η ψηφιακή, όπως και η συμβατική διαφήμιση, επιτρέπει στον οργανισμό σας να ξοδεύει όσα θέλει. Δεν έχετε περιορισμούς για το πόσα ή τα λίγα επενδύετε. Μπορείτε ακόμη και να ξεκινήσετε με μόλις 50 ευρώ.

Δημιουργήστε έναν υποψήφιο προϋπολογισμό εάν είστε αυτός που θα αποφασίσει για το ποσό των χρημάτων που θα δαπανήσει για την ψηφιακή.

Αυτός ο προϋπολογισμός θα πρέπει να περιέχει μια ανάλυση κόστους, η οποία θα πρέπει να ενσωματώνει, μεταξύ άλλων, την παρουσία της διαφήμισής σας για το κοινό-στόχο στις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν.

Δωρεάν διαφήμιση google – δωρεάν διαφήμιση επιχείρησης – Διαφημιση google δωρεαν

Παρακολουθώντας τις φράσεις αναζήτησης στο Google Ads σε τακτική βάση, μπορείτε να ανακαλύψετε σημαντικές πιθανότητες που θα βοηθήσουν την προσέγγισή σας στο SEO.

Οι αναφορές που καταδεικνύουν τα πραγματικά αποτελέσματα συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά και φράσεις θα επικεντρώσετε τις προσπάθειές σας στο SEO.

Αυτοί είναι συχνά όροι που συνδέονται με τις γνήσιες ερωτήσεις που έχουν οι καταναλωτές σας. “Πώς μπορώ…”, “Τι είναι…”, “Πού ψάχνω…”

Το να τους απαντάς με σχετικές πληροφορίες όχι μόνο σου κεντρίζει την προσοχή, αλλά σου δίνει και καλή κατάταξη στα δωρεάν αποτελέσματα.

Ρυθμίσεις διαφημίσεων Google

Μεταβείτε στο Google Ads (παλαιότερα γνωστό ως Adwords) και ρυθμίστε τον λογαριασμό σας. Εάν δεν έχετε λογαριασμό Google, δημιουργήστε έναν.

Αυτοί οι λογαριασμοί είναι δωρεάν και μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε για πολλές άλλες υπηρεσίες της Google. Επιλέξτε Οι διαφημίσεις μου από την αριστερή πλαϊνή γραμμή κάτω από την εικόνα του προφίλ σας και, στη συνέχεια, “Μόνο Δίκτυο εμφάνισης” δίπλα από το σημείο που λέει “Επιλογή δικτύου”.

Θα πληρωθείτε μόνο εάν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας ή όταν κάνει κλικ κατά την περιήγησή σας σε ιστότοπους που διαθέτουν διαφημίσεις. Ορίστε έναν προϋπολογισμό και επιλέξτε μια μέθοδο (CPC ή CPM).

Λογαριασμός διαφημίσεων Google – Google Ads account

Η ύπαρξη λογαριασμού διαφημίσεων Google είναι πολύ σημαντική όταν πρόκειται για ads στο Διαδίκτυο.

Αυτό συμβαίνει επειδή η Google εκτελεί το μεγαλύτερο μέρος της διαδικτυακής διαφήμισης, πράγμα που σημαίνει ότι οι περισσότερες εταιρείες χρειάζονται έναν λογαριασμό διαφημίσεων Google.

Η εγγραφή σε ένα είναι εύκολη και διαρκεί μόνο πέντε λεπτά. Για να δημιουργήσετε μια διαφήμιση, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εισαγάγετε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας και να γράψετε λίγο κείμενο.

Αφού κάνετε κλικ στη δημιουργία, μπορείτε να επιλέξετε το είδος που θέλετε (όπως banner ή αναζήτηση) και ποια δημογραφικά στοιχεία κοινού θα θέλατε να προσεγγίσει.

Μια άλλη επιλογή που προσφέρει η Google στους διαφημιστές είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ.

Αυτοί είναι σύνδεσμοι χορηγίας που βλέπουν οι χρήστες όταν πραγματοποιούν αναζήτηση στο ιστορικό του προγράμματος περιήγησής τους ή όταν περιηγούνται σε άλλους ιστότοπους στους οποίους έχουν τοποθετηθεί οι διαφημίσεις τους από το AdSense.

Χρειάζεστε βοήθεια με την διαφήμιση στο διαδίκτυο;

Αν και η ψηφιακή έχει πολλά οφέλη, είναι δύσκολο να ξεκινήσεις και να διαχειριστείς μια καλή καμπάνια στην πράξη. Παίρνει επίσης πολύ χρόνο.

Γι’ αυτό η εταιρεία μας XNWEB DESIGN, που ειδικεύεται στη διαφήμιση στο Διαδίκτυο, συνεργάζονται με επιχειρηματίες που θέλουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Επικοινωνήστε με την XNWeb εάν αναζητάτε ένα προσαρμοσμένο σχέδιο. Επικοινωνήστε μαζί μας online ή καλέστε στο  694 794 1044 για να μιλήσετε με έναν ειδικό στη διαφήμιση!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία περιήγησης.