Η λέξη “Google διαφήμιση” έχει ένα ευρύ φάσμα ερμηνειών, ακόμη και για όσους είναι εξοικειωμένοι με το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση στο Google.
Οι διαφημίσεις με κείμενο που εμφανίζονται στις πρώτες τρεις ή τέσσερις θέσεις στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης αναφέρονται συνήθως ως “διαφήμιση Google”.
Ωστόσο, η Google προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία διαφημιστικών εργαλείων και υπηρεσιών εκτός από το Google Ads (AdWords). Ορισμένα είναι πιο γνωστά (όπως το YouTube Ads και το Google Ads Search & Display) από άλλα (Google AdSense, Gmail Ads, Google Marketing Platform, Google Retail Ads, κ.λπ.).
Θα εξετάσουμε τα σημαντικότερα σε αυτό το άρθρο και θα προσφέρουμε συμβουλές για το πώς να επιλέξετε αυτό που ανταποκρίνεται καλύτερα στις απαιτήσεις της εταιρείας σας.
Διαφήμιση Google μέσω Google Ads Search
Η Google Ads Search είναι μια πλατφόρμα ψηφιακής διαφήμισης που σας επιτρέπει να διαφημίζεστε στην Google και στο δίκτυο διαφημίσεων προβολής της. Οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης, σε διάφορες συσκευές, εφαρμογές και προγράμματα περιήγησης.
Πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, ακόμη και αν δεν αγοράσει κάτι από εσάς αμέσως. Έχετε επίσης πρόσβαση σε διαδικτυακά εργαλεία, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των διαφημίσεών σας σε πραγματικό χρόνο και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές με βάση το τι λειτουργεί καλύτερα για τους πελάτες (ή όχι).
Διαφήμιση Google Ads Τιμές & Κόστος
Η διαφήμιση Google λειτουργεί σύμφωνα με μια λογική δημοπρασίας. Αλλά σε αντίθεση με μια τυπική δημοπρασία, παίζουν περισσότεροι παράγοντες από την τιμή του διαφημιστή.
Πόσο κοστιζει τελικά;
Η υψηλότερη τιμή που είναι διατεθειμένος να δαπανήσει κάθε διαφημιζόμενος, η ποιότητα και η συνάφεια των διαφημιστικών καμπανιών σας με τις λέξεις-κλειδιά που “προσφέρετε” και ο αλγόριθμος της Google αποτελούν παράγοντες της δημοπρασίας.
Όταν καταφέρετε να δημιουργήσετε έναν σωστά κατασκευασμένο ιστότοπο, η Google είναι βέβαιο ότι θα αυξήσει την κατάταξή σας για ποιοτικό περιεχόμενο.
Ως αποτέλεσμα, η διαφήμισή σας θα τοποθετηθεί πολύ ψηλότερα, ακόμη και πάνω από αυτές των αντιπάλων σας που πληρώνουν πολύ περισσότερα.
Πότε πρέπει να χρησιμοποιήσω Διαφήμιση Google;
Google διαφήμιση είναι ιδανική για επιχειρήσεις που πωλούν επώνυμα προϊόντα ή για επαγγελματίες που παρέχουν υπηρεσίες (όπως γιατρούς, δικηγόρους, συνεργεία).
Διαφήμιση Google και Google Search
Πληρώνετε μόνο όταν οι χρήστες επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας ή προβαίνουν σε κάποια ενέργεια, όπως το να καλέσουν την επιχείρησή σας.
Οι διαφημίσεις αναζήτησης Google είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα διαφήμισης που σας επιτρέπει να επωφεληθείτε από την πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης στον κόσμο.
Οι διαφημίσεις αναζήτησης Google Ads επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους μπροστά σε δυνητικούς πελάτες που αναζητούν ενεργά προϊόντα ή υπηρεσίες όταν είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
Όταν χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με άλλες μορφές πληρωμένης διαφήμισης (όπως οι διαφημίσεις στο Facebook), οι διαφημίσεις Google μπορούν να βοηθήσουν να διασφαλιστεί ότι η επιχείρησή σας θα βρεθεί μπροστά στους σωστούς ανθρώπους τη σωστή στιγμή – βοηθώντας τους να βρουν αυτό που χρειάζονται και τελικά να το μετατρέψουν σε πώληση.
Διαφήμιση Google μέσω PPC
Η διαφήμιση μέσω PPC είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προβάλλετε το προϊόν σας σε ανθρώπους που το αναζητούν ήδη, αλλά δεν είναι η μόνη επιλογή εκεί έξω.
Όταν διαφημίζεστε στην Αναζήτηση Google, θα δείξουμε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που είναι πιθανό να ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε με βάση τους όρους αναζήτησης και άλλους παράγοντες. Όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, μεταφέρεται απευθείας σε μια σελίδα του ιστότοπού σας με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό που έψαχνε.
Καμπάνιες διαφημίσεων αναζήτησης του Google Ads
Οι διαφημίσεις αναζήτησης πωλούνται με βάση την πληρωμή ανά κλικ (PPC), που σημαίνει ότι πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
Η αναζήτηση λειτουργεί με την προβολή διαφημίσεων με βάση τις λέξεις-κλειδιά και τις φράσεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι σε μια αναζήτηση στο Google- για παράδειγμα, αν κάποιος αναζητήσει “ταξιδιωτικές προσφορές”, μπορεί να δει δύο είδη διαφημίσεων στα αποτελέσματά του: αυτές που ταιριάζουν ακριβώς με τη λέξη-κλειδί και αυτές που σχετίζονται με τη λέξη-κλειδί.
Όσο πιο σχετικές είναι οι διαφημίσεις σας με αυτό που αναζητούν οι άνθρωποι, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να τραβήξετε την προσοχή τους και να μπορέσετε να τους μετατρέψετε σε πελάτες.
Διαφημιστική πλατφόρμα
Η Google Ads Search είναι μια διαφημιστική πλατφόρμα που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαφημίζονται στην Google και στο δίκτυο της Google.
Προσφέρει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να προσεγγίσουν ανθρώπους που αναζητούν ενεργά τις ανάγκες τους, εμφανίζοντας διαφημίσεις μαζί με τα σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος αναζητά κάτι, η επιχείρησή σας μπορεί να εμφανίζει διαφημίσεις σχετικές με αυτό που αναζητά.
Google Display – Διαφήμιση Προβολής
Η διαφήμιση προβολής Google Ads είναι κάθε διαφήμιση που εκτελείτε σε ιστότοπο τρίτου μέρους ή εφαρμογή για κινητά. Αποτελείται από ιστότοπους, εφαρμογές και άλλα μέρη όπου οι χρήστες μπορούν να δουν τις διαφημίσεις σας.
Για να ξεκινήσετε με την Διαφήμιση Προβολής, επιλέξτε σε ποιους τύπους ιστότοπων θα διαφημιστείτε και αποφασίστε πόσο είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για κάθε κλικ.
Στη συνέχεια, η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται σε αυτούς τους ιστότοπους όταν κάποιος αναζητά λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με αυτό που πουλάτε.
Όσο πιο στοχευμένες είναι οι διαφημίσεις σας -για παράδειγμα, αντιστοιχίζοντάς τες με συγκεκριμένους όρους αναζήτησης- τόσο καλύτερη απόδοση θα έχουν σύμφωνα με αυτό που προσπαθείτε να πετύχετε.
Διαφημίσεις προβολής της Google Ads
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Display Ad Builder για να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε τις διαφημίσεις σας. Ακολουθούν μερικά από τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε:
- Να δημιουργήσετε μια διαφήμιση προβολής (ή πολλαπλές διαφημίσεις) από το μηδέν ή να κάνετε αλλαγές σε μια υπάρχουσα.
- Επεξεργαστείτε τον τίτλο, το κείμενο σώματος, την εικόνα (τις εικόνες) και το κουμπί κλήσης προς δράση για κάθε ομάδα διαφημίσεων στο λογαριασμό σας που έχει ενεργοποιήσει την αυτόματη δημιουργία διαφημίσεων.
- Για παράδειγμα, εάν η φράση “This is a test” εμφανίζεται σε κάθε διαφήμιση ως τίτλος της από προεπιλογή για μία από τις ομάδες διαφημίσεων σας, μπορείτε να επεξεργαστείτε αυτή τη γραμμή ώστε να γράφει αντί αυτής “Testing 1 2 3”
- και στη συνέχεια να την αποθηκεύσετε ως νέα έκδοση του ίδιου δημιουργικού τύπου (για παράδειγμα). Μπορείτε επίσης να διαγράψετε τελείως τις γραμμές, αν δεν χρειάζονται πλέον.
Τεκμηρίωση
Άρα, τι είναι Google Ads Search; Αυτή είναι μια σύγχρονη δομή που σας επιτρέπει να αποκτήσετε το μοντέλο των πωλήσεων.
Μια ακόμη διαφορά στην εμπειρία χρήσης του AdWords είναι ότι το Display Ad Builder έχει μεγαλύτερο επίπεδο τόσο απόλυτως, όσο και από πλευράς “γνωστικό” κανονισμό.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Face Swap Deepswapper: το #1 trending στα social media, αλλαγή προσώπου
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKling AI: Ένας ολοκληρωμένος οδηγός για τη δημιουργία εκπληκτικών AI βίντεο
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργήστε εικόνες AI του εαυτού σας ως super ΗΡΩΑΣ!! (Easy Leonardo AI Tutorial)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ