Για να εμπνεύσετε τους πελάτες σας και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ίσως αποφασίσετε να κάνετε ένα δώρο στο Instagram.
Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να σας ακολουθήσουν, να αλληλεπιδράσουν με την επιχείρησή σας και να διαδώσουν τη λέξη για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Αλλά πώς μπορείτε πραγματικά να εκτελέσετε ένα δώρο Instagram;
Πώς μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους;
Πώς επιλέγετε τι βραβεία θα χαρίσετε;
Ο παρακάτω οδηγός σάς παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να εκτελέσετε με επιτυχία το δικό σας Instagram Giveaway.
4 τρόποι για να ενδιαφερθούν οι Ενδιαφερόμενοι, giveaway στο instagram
Για να κάνετε τους χρήστες να ενδιαφέρονται για τον διαγωνισμό σας, πρέπει να καταλάβετε ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε.
Ορισμένες εταιρείες επιλέγουν γεωγραφικές περιοχές, άλλες για ηλικιακές ομάδες ή το φύλο, αλλά όλα εξαρτώνται από το είδος της εμπειρίας χρήστη που θέλει η εταιρεία σας.
Για παράδειγμα, μια εταιρεία ομορφιάς όπως η Ulta Beauty αναζητά πελάτες που ενδιαφέρονται ήδη για την υγεία και την ευεξία, ενώ μια άλλη μπορεί να προσπαθήσει απλώς να αναζητήσει άτομα που ενδιαφέρονται ήδη για τα προϊόντα τους.
Όποια και αν είναι η στρατηγική σας, υπάρχει ένα κοινό που σας περιμένει!
Λοιπόν, πώς τα βρίσκετε;
Εδώ είναι τέσσερις τρόποι!
Ένας πολύ καλός τρόπος για να βρείτε το κοινό-στόχο σας είναι κοιτάζοντας τα instagram hashtags ανταγωνιστών ή μέσω προτεινόμενων instagram hashtag κατά τη δημιουργία ενός νέου.
Αυτό θα σας βοηθήσει να δείτε τι κάνουν άλλες επωνυμίες με τους διαγωνισμούς τους, καθώς και να σας δώσει πληροφορίες για το κοινό που στοχεύουν.
2. Χρησιμοποιήστε το Facebook Audience Insights
Το Facebook έχει καταστήσει εύκολο να μάθετε σε ποιον ακριβώς αρέσει ορισμένες σελίδες, δημοσιεύει περιεχόμενο για συγκεκριμένα θέματα και πολλά άλλα!
Η χρήση αυτών των πληροφοριών μπορεί να βοηθήσει να περιορίσετε το κοινό-στόχο σας ακόμη περισσότερο από το να κοιτάτε μόνο τα hashtags των ανταγωνιστών.
3. Χρησιμοποιήστε το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών του Google AdWords
Εάν έχετε μια γενική ιδέα για το τι ενδιαφέρει το κοινό σας (όπως γυναίκες μεταξύ 18-25 ετών), τότε η χρήση του Εργαλείου σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών του Google AdWords μπορεί να δώσει προτάσεις για σχετικούς όρους που μπορεί να είναι ακόμη πιο συγκεκριμένοι (όπως γυναίκες μεταξύ 18-25 που τους αρέσει το μακιγιάζ).
4. Πηγαίνετε για ένα καφέ με φίλους και συναδέλφους και μιλήστε με αληθινούς ανθρώπους
Ένας από τους αγαπημένους μου τρόπους να βρίσκω κοινό είναι απλώς να μιλάω με αληθινά άτομα φίλους, μέλη της οικογένειας, συναδέλφους και να ρωτάτε τι είδους πράγματα θα ήθελαν να κερδίσουν.
Οι άνθρωποι δεν ξέρουν πάντα τι θέλουν μέχρι να τους ρωτήσει κάποιος ευθέως!
Απλώς βεβαιωθείτε ότι δεν βάζετε πολύ απόθεμα σε αυτά που λέει κάποιος… αν κάποιος ήθελε πραγματικά κάτι, δεν θα το αγόραζε μόνος του;
Ακολουθήστε αυτά τα βήματα κατά τη διάρκεια του Instragram Giveaway σας
Τα Giveaways είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε τους ανθρώπους να μιλάνε για την επωνυμία σας, αλλά μόνο εάν τα κάνετε σωστά.
Για να τα κάνετε σωστά, πρέπει να είστε συνεπείς, δημιουργικοί, στρατηγικοί και απλά φοβεροί.
Να πως: Η συνέπεια είναι το κλειδί.
Είναι ζωτικής σημασίας να συνεχίσετε να δίνετε στο κοινό σας νέους λόγους για να σας ακολουθήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η συνεχής ανάρτηση μόνο giveaway μπορεί πραγματικά να κάνει τους ανθρώπους να μην δίνουν πια προσοχή επειδή νιώθουν ότι έχουν πάντα κάτι για αρπαγή αν ακολουθήσουν τη σελίδα σας είναι πολύ προβλέψιμο.
Αντ ‘αυτού, δοκιμάστε να εναλλάσσετε δώρα με άλλους τύπους αναρτήσεων (όπως φωτογραφίες των προϊόντων σας ή κουπόνια). Ανακατεύοντάς το και δείχνοντας στους οπαδούς σας ότι δεν χρησιμοποιείτε απλώς το χρονοδιάγραμμά τους ως μέρος για να προωθήσετε τον εαυτό σας, θα αυξήσετε την αφοσίωση με την πάροδο του χρόνου.
Να είστε δημιουργικοί – Δεν θέλετε να διεξάγετε βαρετούς διαγωνισμούς όπου οι συμμετέχοντες απλώς επισημαίνουν τους φίλους τους σε σχόλια ή κάνουν like σε μια ανάρτηση για να κερδίσουν.
Αντίθετα, σκεφτείτε έξω από το κουτί! Δοκιμάστε να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό όπου οι συμμετέχοντες πρέπει να υποβάλουν πρωτότυπες φωτογραφίες με λεζάντες που να περιγράφουν γιατί αγαπούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Αυτό θα ενθαρρύνει περισσότερη αφοσίωση από τους χρήστες που θέλουν να έχουν δικαιώματα καυχησιολογίας όταν κερδίζει η εικόνα τους!
Τι είναι το Giveaway;
Το giveaway είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν επισκεψιμότητα στους ιστότοπούς τους και να κερδίσουν την αφοσίωση των πελατών μέσω της επιβράβευσης των πελατών με βραβεία.
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη giveaways, όπως κληρώσεις, διαγωνισμοί, παιχνίδια άμεσης νίκης και κληρώσεις. Αυτές οι προωθητικές ενέργειες παρέχουν στις εταιρείες την ευκαιρία να δημιουργήσουν αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους ενώ αυξάνουν την αφοσίωση των πελατών με μικρό κόστος.
4 Συμβουλές για να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ
Πρώτα απ ‘όλα, τι είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια συλλογή εφαρμογών που βασίζονται στο διαδίκτυο που βασίζονται στα ιδεολογικά θεμέλια του Web 2.0.
Ο όρος αναφέρεται σε υπηρεσίες που βασίζονται στον ιστό που επικεντρώνονται στη δημιουργία και την κοινή χρήση περιεχομένου, καθώς και στη συνεργατική επισήμανση ατόμων σε φωτογραφίες ή βίντεο.
Αν μόλις ξεκινάτε το επαγγελματικό σας ταξίδι (ή ακόμα κι αν δεν το κάνετε), αυτές οι τέσσερις συμβουλές θα σας βοηθήσουν να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τις προσπάθειες μάρκετινγκ που κάνετε.
1) Δημοσιεύστε τακτικά
Ακόμα κι αν είναι κάτι τόσο απλό όσο οι φωτογραφίες του τι φάγατε για μεσημεριανό γεύμα σήμερα, δημοσιεύστε τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Η ύπαρξη τακτικών αναρτήσεων είναι απαραίτητη για την αύξηση της αφοσίωσης με τους ακόλουθούς σας, επειδή γνωρίζουν πότε μπορούν να περιμένουν νέο περιεχόμενο από εσάς.
Και όταν δημοσιεύετε πιο συχνά, οι χρήστες έχουν περισσότερες ευκαιρίες να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας και να συνηθίσουν να βλέπουν τις αναρτήσεις σας στις ροές ειδήσεων τους
2) Απάντηση σε σχόλια
Μόλις δείτε ένα σχόλιο σε μια από τις αναρτήσεις σας, απαντήστε. Δεν έχει σημασία ποια ώρα της ημέρας είναι. κάποιος μπορεί να περιμένει την απάντησή σας!
Η απάντηση δείχνει στους πελάτες ότι ενδιαφέρεστε για αυτούς και θέλετε να ακούσετε τι έχουν να πουν.
3) Μοιραστείτε το περιεχόμενο άλλων ανθρώπων
Μη φοβάστε να μοιραστείτε το περιεχόμενο άλλων! Τους δίνει έκθεση, η οποία μπορεί να τους οδηγήσει να ανταποδώσουν κοινοποιώντας τη δική σας.
Επίσης, μην ξεχάσετε να τους προσθέσετε ετικέτα για να γνωρίζουν ότι μοιραστήκατε τη δουλειά τους.
4) Κάντε ερωτήσεις
Είτε μέσω δημοσκοπήσεων είτε μέσω ερωτήσεων για τη γνώμη των ανθρώπων για ορισμένα θέματα, η υποβολή ερωτήσεων σάς βοηθά να συνδεθείτε με το κοινό σας και να λάβετε σχόλια.
Οι ερωτήσεις ενθαρρύνουν επίσης την αλληλεπίδραση μεταξύ των οπαδών σας, πράγμα που σημαίνει ότι περνούν περισσότερο χρόνο στη σελίδα σας και αυξάνουν την αναγνωσιμότητα της επωνυμίας σας.
Σε επόμενο άρθρο θα σας πούμε τα βήματα για να φτιάξετε ένα GIVEAWAY, μείνετε συντονισμένοι.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Gemini Imagen 3: Το Νέο AI Image Generator της Google και στο κινητό
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝόμιμη Εγγραφή Κλήσεων: Οδηγός Cube ACR σε 5 Λεπτά
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓεμισε το gmail, δείτε πως γίνεται η απελευθέρωση χώρου στο gmail σας εύκολα
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ