Τι είναι το Google My Business – Το χρειάζομαι;
Όλο και περισσότεροι χρήστες Google χρησιμοποιούν το δίκτυο μηχανών αναζήτησης για να βρουν τις εταιρείες ή τους επαγγελματίες που χρειάζονται θέτοντας γεωγραφικές συνθήκες στην αναζήτηση.
Σε αυτό το άρθρο, θα καταλάβουμε γιατί οι πολύ μικρές επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τη λίστα “Google My Business” και γιατί αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο και μέρος της προσπάθειας για να κάνετε την εγγραφή της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο όσο το δυνατόν πιο χρήσιμη και αποτελεσματική.
Τι είναι τελικά το Google My Business;
Αυτή είναι μια υπηρεσία που σας επιτρέπει να εγγραφείτε και να εμφανίζετε την επιχείρησή σας στην Αναζήτηση Google και στους Χάρτες Google όπως απαιτείται, όλα με βάση το τοπικό SEO, δηλαδή τα αποτελέσματα φιλτράρονται κατά γεωγραφικές συνθήκες (υπό την προϋπόθεση ότι έχετε τις σωστές ρυθμίσεις).
Η αναζήτηση μπορεί να παρέχει άμεσα στους χρήστες όλες τις βασικές πληροφορίες, όπως διεύθυνση και απόσταση από την τοποθεσία, ώρες λειτουργίας, ιστότοπο και αριθμό επικοινωνίας και αξιολογήσεις πελατών για συγκεκριμένες επιχειρήσεις και συλλογή φωτογραφιών.
Στην πραγματικότητα, εάν οι χρήστες χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για αναζήτηση, η Google θα τους δώσει επιτόπου οδηγίες για να σας βρουν. Έχετε εξαιρετική “εμφανισιμότητα” στην Αναζήτηση Google και στους Χάρτες Google.
Mήπως έχετε παρατηρήσει ότι η σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης Google χωρίζεται σε δύο μέρη. Το 30% της σελίδας καταλαμβάνεται από πληρωμένες διαφημίσεις Google Adwords, που ονομάζονται αποτελέσματα επί πληρωμή, ενώ το υπόλοιπο 70% αποτελείται από οργανικά αποτελέσματα.
Η διαφορά εδώ είναι ότι κάθε φορά που ένας χρήστης αναζητά μια επιχείρηση, όταν χρησιμοποιεί το Google My Business, θα εμφανίζεται ως λίστα κάτω και πάνω από τα αποτελέσματα επί πληρωμή.
Επομένως, σε αυτήν την περίπτωση, θα δούμε έναν χάρτη των Χαρτών Google και ένα πακέτο τριών, δηλαδή τρεις λίστες που επιλέγονται από την Google με βάση γεωγραφικά κριτήρια.
Θέλετε να ξεχωρίζετε;
Γνωρίζουμε ότι τουλάχιστον ένας συνάδελφός σας εργάζεται στην ίδια εταιρεία κάθε 200μ. Η εγγύτητα στη γεωγραφική τοποθεσία είναι σίγουρα ο κύριος παράγοντας στην νούμερο ένα αναζήτηση χρηστών, αλλά πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτός δεν είναι ο μόνος παράγοντας.
Η Google αξιολογεί ταυτόχρονα και μια σειρά από άλλες παραμέτρους, όπως:
Πόσες πληροφορίες έχεις καταχωρήσει στο προφίλ σου στο Google My Business και αν τις ενημερώνεις συχνά, Συνέπεια είναι το κλειδί
Τα στοιχεία επικοινωνίας που έδωσες
Τα online reviews
Τις φωτογραφίες που δημοσίευσες στο προφίλ σου
Η Google αξιολογεί πολλές άλλες παραμέτρους ταυτόχρονα. Εάν οι χρήστες που έχουν επισκεφθεί την επιχείρησή σας την αξιολογήσουν θετικά, θα καταταγείτε υψηλότερα από άλλους οργανισμούς στην περιοχή που έχουν χαμηλότερες κριτικές πελατών.
Οι χρήστες μπορούν να σας βαθμολογήσουν απευθείας στο Google και μπορείτε να λάβετε αξιολογήσεις πελατών από την επιχειρηματική σελίδα της εταιρείας σας στο Facebook, Instagram, Twitter (γενικά στα socila media).
Κρατήστε τους πελάτες ενήμερους
Η εγγραφή σας στο Google My Business περιλαμβάνει στοιχεία επικοινωνίας, ώρες λειτουργίας και άλλες λεπτομέρειες. Μπορείτε να δημοσιεύσετε μια ενημέρωση για να μοιραστείτε τις υπηρεσίες σας, προσωρινά κλειστή ή πλήρως ανοιχτή (μια δυνατότητα που είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όπως ο COVID-19).
Οι επαγγελματικοί λογαριασμοί Google έχουν ισχυρή βελτιστοποίηση μηχανών τοπικής αναζήτησης, επομένως οι πληροφορίες που μοιράζεστε θα κατατάσσονται υψηλότερα από άλλους ιστότοπους.
Η παραπληροφόρηση μπορεί να οδηγήσει σε κακές κριτικές. Με έναν λογαριασμό Google My Business, μπορείτε να διατηρείτε τους πελάτες σας ενημερωμένους.
Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στη σελίδα της επιχείρησής μου στο Google my business;
Για να βρείτε το Εταιρικό προφίλ σας, αναζητήστε στο Google το ακριβές όνομα της επιχείρησής σας . Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε “η επιχείρησή μου”. Εάν χρειάζεται, για να διαχειριστείτε το Εταιρικό προφίλ σας, επιλέξτε Προβολή προφίλ.
Στο μενού πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης, επιλέξτε Επεξεργασία προφίλ, Προώθηση ή Πελάτες.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Face Swap Deepswapper: το #1 trending στα social media, αλλαγή προσώπου
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKling AI: Ένας ολοκληρωμένος οδηγός για τη δημιουργία εκπληκτικών AI βίντεο
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργήστε εικόνες AI του εαυτού σας ως super ΗΡΩΑΣ!! (Easy Leonardo AI Tutorial)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ