Πόσο πληρώνουν τα YouTube shorts για 1 εκατομμύριο προβολές;

Πόσο πληρώνουν τα YouTube shorts για 1 εκατομμύριο προβολές;

5/5 - (1 vote)

Αν δημιουργείς περιεχόμενο στο YouTube και αναρωτιέσαι πόσο πληρώνουν τα YouTube Shorts για 1 εκατομμύριο προβολές, δεν είσαι μόνος. Αυτό το θέμα ενδιαφέρει χιλιάδες δημιουργούς που θέλουν να κατανοήσουν πώς λειτουργούν τα YouTube Shorts κέρδη και αν αξίζει να επενδύσουν χρόνο σε αυτή τη μορφή περιεχομένου.

Η πραγματικότητα είναι ότι τα YouTube Shorts πληρωμές δεν είναι τόσο απλές όσο νομίζεις. Σε αντίθεση με τα κλασικά βίντεο, το σύστημα δημιουργίας εσόδων για Shorts βασίζεται σε έναν κοινό χρηματικό πόρο που μοιράζεται μεταξύ όλων των δημιουργών. Οι περισσότεροι δημιουργοί αναφέρουν κέρδη από YouTube Shorts που κυμαίνονται από 10 έως 100 δολάρια για 1 εκατομμύριο προβολές – ένα ποσό που είναι σημαντικά χαμηλότερο από τα παραδοσιακά βίντεο.

Σε αυτό το άρθρο θα εξηγήσουμε πώς λειτουργεί το σύστημα πληρωμών του YouTube Shorts και θα αναλύσουμε τι πραγματικά επηρεάζει τα κέρδη σου. Επίσης, θα μοιραστούμε στρατηγικές μεγιστοποίησης εσόδων από Shorts που μπορούν να σε βοηθήσουν να κερδίσεις περισσότερα από το περιεχόμενό σου, ακόμα και με τις περιορισμένες πληρωμές διαφημίσεων.

Πώς λειτουργεί το σύστημα πληρωμών του YouTube Shorts

Πώς λειτουργεί το σύστημα πληρωμών του YouTube Shorts

Περιεχόμενα Εμφάνιση

Διαφορές από τα παραδοσιακά βίντεο μεγάλης διάρκειας

Η απόκτηση εσόδων μέσω του YouTube Shorts είναι ελαφρώς διαφορετική από τα κέρδη μέσω βίντεο μεγάλης διάρκειας. Το YouTube Shorts και τα βίντεο μεγάλης διάρκειας έχουν διαφορετικά μοντέλα δημιουργίας εσόδων που επηρεάζουν άμεσα τα κέρδη των δημιουργών.

Στα παραδοσιακά βίντεο μεγάλης διάρκειας, οι πληρωμές βασίζονται στις διαφημίσεις που παρακολουθούν οι θεατές. Τα παραδοσιακά βίντεο κερδίζουν από διαφημίσεις που βασίζονται στο CPM, οι οποίες γενικά πληρώνουν περισσότερα ανά προβολή από τα Shorts. Αυτό σημαίνει ότι ένα βίντεο μεγάλης διάρκειας μπορεί να παραγάγει υψηλότερα έσοδα ανά προβολή σε σύγκριση με τα Shorts.

Αντίθετα, τα YouTube Shorts λειτουργούν με ένα πολύπλοκο σύστημα κατανομής εσόδων που περιλαμβάνει τη συλλογή όλων των εσόδων από διαφημίσεις που εμφανίζονται μεταξύ των Shorts σε όλη την πλατφόρμα. Αυτή η διαφορετική προσέγγιση σημαίνει ότι τα έσοδα από τα YouTube Shorts πληρωμές δεν εξαρτώνται απευθείας από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στο συγκεκριμένο βίντεο του δημιουργού.

Το Creator Pool και η κατανομή εσόδων

Το YouTube συλλέγει όλα τα έσοδα από διαφημίσεις που εμφανίζονται μεταξύ των Shorts σε όλη την πλατφόρμα για κάθε χώρα. Από αυτά τα συνολικά έσοδα, υπολογίζει το ποσό που απαιτείται για την κάλυψη της άδειας χρήσης μουσικής για κομμάτια που χρησιμοποιούνται στα Shorts, το οποίο καταβάλλεται απευθείας σε μουσικούς συνεργάτες.

Το υπόλοιπο ποσό των εσόδων πηγαίνει στο Creator Pool, που αποτελεί τη βάση για την κατανομή κερδών στους δημιουργούς. Το YouTube κατανέμει ένα ποσοστό του συνολικού Creator Pool σε κάθε δημιουργό που δημιουργεί έσοδα, με βάση το μερίδιό τους στις συνολικές προβολές Shorts σε κάθε χώρα.

Αυτό το σύστημα σημαίνει ότι τα YouTube Shorts κέρδη εξαρτώνται από:

  • Τις συνολικές προβολές του δημιουργού
  • Το ποσοστό συμμετοχής στις συνολικές προβολές Shorts της χώρας
  • Τα συνολικά έσοδα από διαφημίσεις στην περιοχή

Από το ποσό που διατίθεται στον δημιουργό, το YouTube κρατάει το 55% και ο δημιουργός λαμβάνει το 45%. Το YouTube αντικατέστησε το Shorts Fund με την κατανομή εσόδων από διαφημίσεις το 2023, προσφέροντας πιο προβλέψιμο και βιώσιμο μοντέλο κερδών.

Προϋποθέσεις συμμετοχής στο YouTube Partner Program

Για να κερδίσετε έσοδα από το YouTube Shorts, πρέπει να είστε μέλος του Προγράμματος Συνεργατών YouTube (YPP). Οι απαιτήσεις για συμμετοχή στο YPP είναι συγκεκριμένες και πρέπει να πληρούνται για να έχετε πρόσβαση στα YouTube Shorts κέρδη.

Οι βασικές προϋποθέσεις περιλαμβάνουν:

  • 1000 συνδρομητές στο κανάλι σας
  • 4.000 ώρες δημόσιας παρακολούθησης από βίντεο μεγάλης διάρκειας τις τελευταίες 365 ημέρες ή
  • 10 εκατομμύρια δημόσιες προβολές Shorts τις τελευταίες 90 ημέρες

Αυτές οι εναλλακτικές προϋποθέσεις παρακολούθησης σημαίνουν ότι οι δημιουργοί μπορούν να προκριθούν για το YouTube monetization Ελλάδα είτε μέσω παραδοσιακών βίντεων είτε μέσω Shorts. Η επιλογή των 10 εκατομμυρίων προβολών Shorts σε 90 ημέρες καθιστά πιο προσιτή την είσοδο στο πρόγραμμα για δημιουργούς που εστιάζουν στο μικρό περιεχόμενο.

Πόσα χρήματα κερδίζουν πραγματικά οι δημιουργοί;

Στοιχεία από διάσημους YouTubers (Zach King, VidIQ)

Τα πραγματικά κέρδη από τα YouTube Shorts πληρωμές γίνονται σαφή μέσα από τις αποκαλύψεις διάσημων δημιουργών περιεχομένου. Ο Zach King, ένας από τους πιο γνωστούς magic video creators, κέρδισε μόλις $343 για περίπου 35 εκατομμύρια προβολές YouTube Shorts μεταξύ 2 και 8 Φεβρουαρίου 2023. Αυτό το ποσό αποκαλύπτει τη σημαντικά χαμηλότερη αποδοτικότητα των Shorts σε σχέση με τα παραδοσιακά YouTube βίντεο.

Ωστόσο, κατά τον πρώτο του μήνα με Shorts στο YouTube, ο Zach King κατάφερε να κερδίσει $2.918,10 από 196,4 εκατομμύρια προβολές, δείχνοντας ότι τα YouTube Shorts κέρδη μπορούν να διαφέρουν σημαντικά ανάλογα με την περίοδο και τις συνθήκες.

Από την πλευρά του VidIQ, ο Rob Wilson, YouTuber-in-residence, δήλωσε ξεκάθαρα ότι τα YouTube Shorts «δεν πρόκειται να σε κάνουν πλούσιο». Το VidIQ κέρδισε $95 από 1 εκατομμύριο προβολές Shorts, ενώ ο Wilson εκτίμησε ότι απαιτούνται 100 εκατομμύρια μηνιαίες προβολές για να κερδίσει κανείς $10.000.

Μέσος όρος κερδών: $10-100 για 1 εκατομμύριο προβολές

Αναλύοντας τα στοιχεία από τους YouTube Shorts CPM και YouTube Shorts RPM, ο μέσος όρος κερδών είναι περίπου $0,01 έως $0,06 ανά 1.000 προβολές. Αυτό μεταφράζεται σε $10 έως $60 για ένα εκατομμύριο προβολές στα YouTube Shorts.

Ωστόσο, σύμφωνα με επίσημες πηγές του YouTube, 1 εκατομμύριο προβολές στα YouTube Shorts μπορούν να αποφέρουν από $10 έως $100. Η διακύμανση αυτή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως η γεωγραφική θέση του κοινού, η εποχή της χρονιάς, και η θεματολογία του περιεχομένου.

Δημιουργός Προβολές Κέρδη Ποσό ανά εκατομμύριο
Zach King (Φεβρουάριος) 35 εκατομμύρια $343 ~$10
Zach King (Πρώτος μήνας) 196,4 εκατομμύρια $2.918 ~$15
VidIQ 1 εκατομμύριο $95 $95

Σύγκριση με άλλες πλατφόρμες (TikTok, Instagram Reels)

Το YouTube Shorts πληρώνει περισσότερα ανά 1.000 προβολές σε σύγκριση με το TikTok και το Instagram Reels, ειδικά μετά την εισαγωγή της κατανομής εσόδων από διαφημίσεις από το YouTube. Ενώ το Ταμείο δημιουργών του TikTok έχει χαμηλότερες πληρωμές, το YouTube Shorts προσφέρει πολλούς τρόπους δημιουργίας εσόδων.

Η πλατφόρμα του YouTube παρέχει ποικίλες επιλογές monetization, συμπεριλαμβανομένων:

  • Διαφημίσεων
  • Συνδρομών μελών
  • Super Thanks
  • Brand partnerships

Αυτή η πολυεπίπεδη προσέγγιση καθιστά το YouTube Shorts πιο κερδοφόρο για τους δημιουργούς που αναπτύσσουν στρατηγικές κερδών πέρα από τις απλές προβολές.

Βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τα κέρδη

Βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν τα κέρδη

Δημογραφικά στοιχεία και τοποθεσία κοινού

Τα έσοδα από το YouTube Shorts επηρεάζονται σημαντικά από τη δημογραφική σύνθεση του κοινού σας. Οι διαφημιστές συχνά κατανέμουν μεγαλύτερες πληρωμές στόχευσης σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, καθώς αυτό καθορίζει την αξία των διαφημίσεων που εμφανίζονται στο περιεχόμενό σας.

Η γεωγραφική τοποθεσία των θεατών παίζει καθοριστικό ρόλο στα κέρδη σας από YouTube Shorts. Το CPM είναι υψηλότερο σε περιοχές με υψηλότερη αγοραστική δύναμη ή όπου οι χρήστες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα. Αντίθετα, είναι σημαντικά χαμηλότερο σε περιοχές με λιγότερη προθυμία για αγορές.

Σύμφωνα με το VidIQ, το CPM που λαμβάνεται από θεατές στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι 10 φορές υψηλότερο από αυτό που λαμβάνεται από το ινδικό κοινό. Αυτή η τεράστια διαφορά επηρεάζει άμεσα τα συνολικά κέρδη από 1 εκατομμύριο προβολές YouTube Shorts.

Θέμα και κατηγορία περιεχομένου

Το θέμα του περιεχομένου καθορίζει τις διαφημίσεις που εμφανίζονται και, κατά συνέπεια, επηρεάζει το CPM που θα λάβετε. Διαφορετικές κατηγορίες περιεχομένου προσελκύουν διαφορετικούς τύπους διαφημιστών με ποικίλους προϋπολογισμούς και στρατηγικές.

Για παράδειγμα, περιεχόμενο που σχετίζεται με υπηρεσίες φιλοξενίας Ιστού έχει πιθανώς σημαντικά υψηλότερο CPM από περιεχόμενο για τροφή σκύλων. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαφημιστές τεχνολογικών υπηρεσιών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για να φτάσουν στο κατάλληλο κοινό.

Οι κατηγορίες με υψηλότερα CPM συνήθως περιλαμβάνουν:

  • Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες
  • Τεχνολογία και λογισμικό
  • Επιχειρηματικές συμβουλές
  • Υγεία και ευεξία

Επίπεδα αφοσίωσης και αλληλεπίδρασης

Η δέσμευση των χρηστών, όπως τα likes, τα σχόλια και οι κοινοποιήσεις, παίζει καθοριστικό ρόλο στα κέρδη από YouTube Shorts. Ο αλγόριθμος του YouTube λαμβάνει υπόψη αυτές τις μετρήσεις αφοσίωσης όταν προτείνει Shorts σε άλλους χρήστες.

Βίντεο με ισχυρή αφοσίωση είναι πιο πιθανό να λάβουν συστάσεις από τον αλγόριθμο, οδηγώντας σε αύξηση προβολών και εσόδων από διαφημίσεις. Η υψηλή αλληλεπίδραση σηματοδοτεί στο YouTube ότι το περιεχόμενό σας είναι ενδιαφέρον και αξίζει να προβληθεί σε περισσότερους χρήστες.

Τα βασικά μετρικά αφοσίωσης που επηρεάζουν τα κέρδη περιλαμβάνουν:

  • Ποσοστό ολοκλήρωσης του βίντεο
  • Αριθμός likes και σχολίων
  • Κοινοποιήσεις και αποθηκεύσεις
  • Χρόνος παρακολούθησης

Τύποι διαφημίσεων (με/χωρίς δυνατότητα παράβλεψης)

Το YouTube έχει δύο είδη διαφημίσεων: με δυνατότητα παράβλεψης και χωρίς δυνατότητα παράβλεψης. Ο τύπος διαφήμισης που εμφανίζεται στο περιεχόμενό σας επηρεάζει άμεσα τα κέρδη σας.

Αν οι θεατές επιλέξουν να παραλείψουν διαφημίσεις με δυνατότητα παράβλεψης πριν την ολοκλήρωση, δεν λαμβάνετε πληρωμή από τον διαφημιστή. Μόνο αν οι θεατές παρακολουθήσουν ολόκληρη τη διαφήμιση, κερδίζετε έσοδα από αυτήν.

Με διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης, οι θεατές πρέπει να παρακολουθήσουν ολόκληρη τη διαφήμιση, επομένως λαμβάνετε πληρωμή για κάθε εμφάνιση. Αυτός ο τύπος διαφήμισης τείνει να παρέχει πιο σταθερά έσοδα, καθώς εξασφαλίζει ότι η διαφήμιση θα προβληθεί πλήρως.

Στρατηγικές μεγιστοποίησης εσόδων από Shorts

Στρατηγικές μεγιστοποίησης εσόδων από Shorts

Δημιουργία περιεχομένου υψηλής συγκράτησης

Η δημιουργία περιεχομένου υψηλής συγκράτησης αποτελεί τον πυρήνα για τη μεγιστοποίηση των εσόδων από YouTube Shorts. Όσο περισσότερο παρακολουθούνται τα Shorts, τόσο καλύτερα τα κατατάσσει το YouTube, οδηγώντας σε περισσότερη έκθεση, διαφημίσεις και έσοδα.

Στρατηγικές για τα πρώτα δευτερόλεπτα:

  • Προσελκύστε τους θεατές στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα με εντυπωσιακά γραφικά
  • Κρατήστε τα βίντεο γρήγορα και συναρπαστικά, αποφεύγοντας αργές εισαγωγές
  • Χρησιμοποιήστε λεζάντες, εφέ ζουμ και επικαλύψεις κειμένου για να διατηρήσετε την προσοχή

Τεχνικές διατήρησης ενδιαφέροντος:

  • Τελειώστε με ένα εφέ βρόχου για να ενθαρρύνετε τις επανειλημμένες προβολές
  • Υψηλότερος χρόνος παρακολούθησης σημαίνει μεγαλύτερη προώθηση από το YouTube και υψηλότερα έσοδα από διαφημίσεις

Η τακτική μεταφόρτωση είναι κλειδί για τη διατήρηση της συνάφειας, καθώς ο αλγόριθμος του YouTube ευνοεί τους ενεργούς δημιουργούς.

Συνεπής δημοσίευση και βελτιστοποίηση συχνότητας

Η συχνότητα δημοσίευσης παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία των YouTube Shorts. Όσο πιο δραστήριοι είστε, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα να λάβετε 1 εκατομμύριο+ προβολές και καλύτερα κέρδη.

Συνιστώμενη συχνότητα ανά επίπεδο:

Επίπεδο Συχνότητα Στόχος
Αρχάριοι 3-5 Shorts/εβδομάδα Σταδιακή ανάπτυξη
Γρήγορη ανάπτυξη Καθημερινά Shorts Μέγιστη έκθεση
Προχωρημένοι 1-3 Shorts/ημέρα Βελτιστοποίηση

Για πολλούς δημοσιεύσεις την ημέρα, δοκιμάστε τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας. Η δημοσίευση 1-3 Shorts καθημερινά είναι μια επιτυχημένη πρακτική για πολλούς δημιουργούς.

Χρήση trending ήχων και hashtags

Οι ανερχόμενοι ήχοι και τα hashtags αυξάνουν την ορατότητα και την εμβέλεια των Shorts, βοηθώντας στη μεγιστοποίηση των κερδών από YouTube Shorts.

Στρατηγικές για ήχους:

  • Αναζητήστε την ενότητα «Σορτς Τάσεις» στο YouTube για δημοφιλείς ήχους
  • Προσθέστε viral μουσική ή εφέ που ταιριάζουν στο περιεχόμενό σας
  • Χρησιμοποιήστε εγγενείς ήχους YouTube για καλύτερη ανακάλυψη

Βελτιστοποίηση hashtags:

  • Χρησιμοποιήστε 3-5 σχετικά, υψηλόβαθμα hashtags σε κάθε Short
  • Συμπεριλάβετε το #Shorts για να αυξήσετε τις πιθανότητες εμφάνισης στις ροές Shorts
  • Συνδυάστε trending hashtags με εξειδικευμένες ετικέτες για να στοχεύσετε το σωστό κοινό

Η βελτιστοποίηση με μοντέρνα στοιχεία αυξάνει την πιθανότητα να γίνουν τα Shorts viral, οδηγώντας σε υψηλότερα κέρδη.

Αξιοποίηση εναλλακτικών πηγών εσόδων (χορηγίες, Super Thanks)

Μην βασίζεστε μόνο στα έσοδα από διαφημίσεις Shorts. Το YouTube προσφέρει πολλαπλές ροές εσόδων εκτός από τις διαφημίσεις.

Χορηγίες και συνεργασίες:

Πολλές εταιρείες αναζητούν συνεργασίες με δημιουργούς Shorts, ειδικά σε εξειδικευμένες θέσεις με υψηλή αφοσίωση. Για χορηγίες:

  • Δημιουργήστε ένα κοινό σε μια συγκεκριμένη θέση
  • Επικοινωνήστε με brands στον κλάδο σας
  • Δημιουργήστε χορηγούμενα Shorts που παρουσιάζουν προϊόντα με φυσικό τρόπο

Οι χορηγίες μπορούν να αντισταθμίσουν τις διακυμάνσεις των εσόδων από διαφημίσεις, αυξάνοντας τα κέρδη ανά Short.

Άλλες πηγές εσόδων:

  • Super Thanks: Άμεσες δωρεές από θεατές
  • Συνδρομές καναλιού: Προσφορά αποκλειστικού περιεχομένου
  • Ράφι εμπορικών προϊόντων: Πώληση branded προϊόντων

Οι δημιουργοί που χρησιμοποιούν πολλαπλές μεθόδους δημιουργίας εσόδων κερδίζουν σημαντικά περισσότερα, μειώνοντας την εξάρτηση από τα έσοδα διαφημίσεων του YouTube Shorts CPM και RPM.

Πόσο πληρώνουν τα YouTube shorts για 1 εκατομμύριο προβολές;

Τα YouTube Shorts πληρώνουν συνήθως από 10$ έως 60$ περίπου για 1 εκατομμύριο προβολές.

Αυτό το ποσό είναι πολύ χαμηλό σε σύγκριση με τα βίντεο μεγάλης διάρκειας, καθώς τα Shorts αμείβονται μέσω ενός κοινού ταμείου (Creator Pool) και όχι απευθείας διαφημίσεων. Οι δημιουργοί λαμβάνουν το 45% των εσόδων που τους αναλογούν από αυτό το ταμείο.

Συμπέρασμα

Τα YouTube Shorts μπορούν να προσφέρουν μια πολύτιμη πλατφόρμα για δημιουργούς που θέλουν να φτάσουν σε νέο κοινό, αλλά τα έσοδα από διαφημίσεις παραμένουν περιορισμένα. Με έναν μέσο όρο $10 έως $60 για 1 εκατομμύριο προβολές, η μονετοποίηση των Shorts δεν θα σας κάνει πλούσιους από μόνη της. Ωστόσο, όταν συνδυάζεται με στρατηγικές όπως χορηγίες επωνυμίας, συνδρομές καναλιού και άλλες μεθόδους δημιουργίας εσόδων, μπορεί να αποτελέσει μέρος μιας κερδοφόρας στρατηγικής περιεχομένου.

Η επιτυχία στα YouTube Shorts εξαρτάται από τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου υψηλής συγκράτησης, τη συνεπή δημοσίευση και την κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν τα έσοδα όπως το CPM, τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού και η θεματική. Αντί να βασίζεστε αποκλειστικά στα έσοδα από διαφημίσεις, επικεντρωθείτε στη χρήση των Shorts ως εργαλείο για την ανάπτυξη του κοινού σας και το άνοιγμα πορτών σε πιο κερδοφόρες ευκαιρίες συνεργασίας και χορηγίας.

el