Περισσότερη αφοσίωση στις αναρτήσεις σας στο Instagram, 3 tips, αλληλεπίδραση στο Instagram
Το Instagram έχει περισσότερους από 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στην πλατφόρμα του, πράγμα που σημαίνει ότι χάνετε μια απίστευτη ευκαιρία αν δεν την εκμεταλλευτείτε.
Υπολογίζεται ότι υπάρχουν περίπου 77 εκατομμύρια επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Instagram από τον Δεκέμβριο του 2017 και ο αριθμός αυτός θα συνεχίσει να αυξάνεται!
Η δέσμευση στο Instagram μπορεί να είναι δύσκολο να αυξηθεί, ειδικά αν δεν έχετε τον χρόνο ή την εμπειρία να το κάνετε σωστά. Τα καλά νέα είναι ότι μπορεί να γίνει και αυτό το άρθρο θα σας διδάξει πώς!
Η επιλογή σχετικών hashtag θα βοηθήσει την ανάρτησή σας να ανακαλυφθεί από όσους ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο θέμα.
Δοκιμάστε μερικά διαφορετικά hashtag και δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Όπως και με το Twitter, σκεφτείτε το ως μια ευκαιρία να ξεκινήσετε μια συζήτηση με άτομα που έχουν κοινά ενδιαφέροντα.
Μην στέλνετε spam hashtags, απλώς χρησιμοποιήστε τα στρατηγικά και μη διστάσετε να προσθέσετε πολλά σχετικά, αρκεί να μην είναι όλα ομαδοποιημένα ή ανεπιθύμητα ταυτόχρονα.
Αυτό μπορεί να κάνει τις αναρτήσεις σας να φαίνονται απελπισμένες παρά καλά μελετημένες.
Δημοσιεύστε τακτικά: Η συνέπεια είναι το κλειδί όταν πρόκειται για δημοσίευση σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων όπως το Instagram.
Όσο πιο συχνά δημοσιεύετε, τόσο περισσότερους ακόλουθους θα προσελκύετε και θα αλληλεπιδράτε με αυτούς. Αν και δεν συνιστάται συγκεκριμένος αριθμός φορών την ημέρα, προσπαθήστε να τηρείτε ένα πρόγραμμα, αν είναι δυνατόν ας πούμε 3 φορές την ημέρα σε τακτά χρονικά διαστήματα (8 π.μ., 12 μ.μ. και 4 μ.μ.).
Αυτό διευκολύνει τα πράγματα όταν προσπαθείτε να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο χωρίς να αισθάνεστε βιαστικοί ή συγκλονισμένοι.
Θέλετε κάθε ανάρτηση να τραβάει την προσοχή και να μην χάνεται στη ροή σας!
2) Συμπεριλάβετε μια παρότρυνση για δράση σε κάθε ανάρτηση
Εάν ελπίζετε να οδηγήσετε τους οπαδούς από το Instagram σε μια συγκεκριμένη σελίδα προορισμού ή σε άλλο κανάλι μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε μια σαφή παρότρυνση για δράση σε κάθε ανάρτηση.
Δώστε στους χρήστες μια σαφή πορεία προς τα εμπρός και θα είναι πιο πιθανό να ακολουθήσουν το παράδειγμά σας.
Εάν θέλετε οι άνθρωποι να πάνε στο Facebook, φροντίστε να πείτε κάτι σαν Δείτε την τελευταία μου ανάρτηση στο Facebook!, αν θέλετε να εγγραφούν στη λίστα email σας, προσθέστε μια γραμμή όπως Μην χάσετε την επόμενη ανάρτησή μας εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο!
Προσέξτε να μην υπερβείτε τα CTA. Διαφορετικά, μπορεί να γίνουν ενοχλητικά γρήγορα. Για παράδειγμα, μην πείτε απλώς Ακολουθήστε μας στο Twitter! αντί να συμπεριλάβετε ένα πραγματικό CTA (όπως Κάντε κλικ εδώ για να μας ακολουθήσετε στο Twitter!).
Μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να δοκιμάσετε διαφορετικές παροτρύνσεις για δράση, προκειμένου να δείτε ποιες έχουν καλύτερη απήχηση στο κοινό σας.
Μπορείτε να δοκιμάσετε πράγματα όπως Λήψη της εφαρμογής μας σήμερα! , Αγορά τώρα, Εγγραφείτε για ενημερώσεις, Δείτε τι εργαζόμαστε τελευταία. . . και ούτω καθεξής.
3) Αλληλεπίδραση με άλλους χρήστες
Οι χρήστες δεν θέλουν απλώς να βλέπουν άλλα άτομα να δημοσιεύουν φωτογραφίες θέλουν αλληλεπίδραση.
Επομένως, δοκιμάστε να αλληλεπιδράσετε με τους followers σας κάνοντας like και σχολιάζοντας τις αναρτήσεις τους. Θα εκτιμήσουν την προσοχή τους και θα έχετε περισσότερες αλληλεπιδράσεις ως αποτέλεσμα!
Μπορείτε επίσης να ελέγξετε αυτές τις δωρεάν εφαρμογές που διευκολύνουν την αλληλεπίδραση με τους ακόλουθούς σας στο Instagram: BeFunky για Windows Phone BeFunky για Android BeFunky για iPhone / iPad.
Εάν χρησιμοποιείτε iOS 7, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενσωματωμένη λειτουργία κοινής χρήσης για να κάνετε like ή να σχολιάσετε απευθείας από οποιαδήποτε εφαρμογή ή φωτογραφία.
Για παράδειγμα, εάν κάποιος μοιράζεται μια εικόνα σε μια ομαδική συνομιλία στο WhatsApp, πατήστε Κοινή χρήση στο iOS 7 και επιλέξτε Μου αρέσει από τη λίστα επιλογών του BeFunky.
Όταν κάποιος κάνει like σε μία από τις φωτογραφίες σας, θα λάβει μια ειδοποίηση που θα τον ενημερώνει!
Είναι ένας γρήγορος και απλός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με τους χρήστες χωρίς να χρειάζεται να ανοίξετε άλλη εφαρμογή ή να συνδεθείτε σε άλλο ιστότοπο.
Συμβουλές για το instagram
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι εξαιρετικά σημαντικό όταν θέλετε να αυξήσετε τους ακόλουθούς σας και την αφοσίωση στον λογαριασμό σας.
Αυτό μπορεί να είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας για τις επιχειρήσεις που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για σκοπούς μάρκετινγκ.
Μερικές συμβουλές για να αποκτήσετε περισσότερα likes, σχόλια και followers είναι: 1) Δημοσιεύστε μοναδικές φωτογραφίες. 2) Χρησιμοποιήστε hashtags. 3) Να είστε συνεπείς με την ανάρτηση.
Αυτά τα τρία πράγματα θα σας βοηθήσουν να τραβήξετε περισσότερη προσοχή από το κοινό σας και επίσης θα διευκολύνουν τους ανθρώπους να σας βρουν εάν ενδιαφέρονται για αυτό που έχετε να προσφέρετε.
Είναι πάντα καλύτερο να δημοσιεύετε μία ή δύο φορές την ημέρα από το να δημοσιεύετε πολύ ή πολύ λίγο! Αν δυσκολεύεστε να βρείτε ιδέες για νέες αναρτήσεις, δοκιμάστε να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε τι μπορεί να αρέσει στους πελάτες σας.
Τι τους αρέσει? Τι χρειάζονται; Πώς μπορείτε να τους εξυπηρετήσετε;
Θα πρέπει επίσης να επωφεληθείτε από όλες τις δυνατότητες που έχει να προσφέρει το Instagram! Αν δεν χρησιμοποιείτε ήδη ιστορίες, δοκιμάστε το!
Επιτρέπουν στους χρήστες να δημοσιεύουν σύντομα βίντεο και φωτογραφίες που εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Δεν ανοιγει το viber στο κινητο, τι φταίει – τι πρέπει να κάνω!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδιωτικό Άλμπουμ Xiaomi: Το Κρυφό Χαρακτηριστικό που Πρέπει να Ξέρετε!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑRunwayML: Το Μυστικό Όπλο για Εντυπωσιακά Βίντεο και Γραφικά, τα 5 Καλύτερα Χαρακτηριστικά του
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ