Το Google AdWords είναι μια πλατφόρμα που εμφανίζει διαφημιστικά μηνύματα στα αποτελέσματα της Αναζήτησης Google, ώστε να μπορείτε να διαφημίζεστε γρήγορα αλλά να πληρώνετε για κάθε κλικ που κάνετε.
Αποτελείται από δύο κύριους τύπους διαφημίσεων: διαφημίσεις με κείμενο που είναι οι βασικές, μικρές ενότητες στο επάνω και στη δεξιά πλευρά των σελίδων αποτελεσμάτων αναζήτησης. και προβολή διαφημίσεων που είναι μεγαλύτερες, διαδραστικές ή κινούμενες διαφημίσεις banner ή βίντεο που εμφανίζονται σε συγκεκριμένες τοποθεσίες στο δίκτυο συνεργαζόμενων τοποθεσιών της Google.
Εποικοινωνήστε μαζί μας για άμεση διαφήμιση και seo.
Ένας οδηγός διαφημιστή για το Google AdWords
Για παράδειγμα, ας πάρουμε την Επιχείρησή σας Α ως διαφημιστή που πουλά χειροποίητα κοσμήματα στο διαδίκτυο, εάν ένας δυνητικός πελάτης αναζητήσει χειροποίητα κοσμήματα, το Google Ads έχει δύο είδη διαφημίσεων να προσφέρει: διαφημίσεις με κείμενο και διαφημίσεις προβολής.
Οι διαφημίσεις με κείμενο θα εμφανίζονται στην κορυφή ή κοντά στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης, ενώ οι διαφημίσεις προβολής εμφανίζονται σε ιστότοπους Google Partner ή δίπλα σε άλλους ιστότοπους τρίτων.
Οι Συνεργάτες Google είναι εκδότες Ιστού που έχουν πιστοποιηθεί από την Google για την εμφάνιση διαφημίσεων Google Ads στον ιστότοπό τους. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε πού θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας—για παράδειγμα, μόνο όταν οι χρήστες αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.
Αυτές οι λέξεις-κλειδιά βοηθούν να διασφαλιστεί ότι μόνο οι σχετικοί πελάτες βλέπουν τη διαφήμισή σας. Εάν κάποιος κάνει κλικ σε μία από αυτές τις διαφημίσεις, θα μεταφερθεί απευθείας σε μια σελίδα προορισμού όπου μπορεί να αγοράσει απευθείας από εσάς.
Τι είναι το Google Ads
Ο πιο σημαντικός λόγος για να διαφημιστείτε στο Google είναι λόγω του τεράστιου μεγέθους του—υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που αναζητούν και αυτές οι αναζητήσεις οδηγούν σε ευκαιρίες απόκτησης χρημάτων.
Και με το Google Ads, είναι απλό να δημιουργήσετε μια διαφημιστική καμπάνια και να αρχίσετε να κερδίζετε χρήματα από την πρώτη μέρα, αν ξέρετε τι να κάνετε. Δεν χρειάζεται πολύς χρόνος για να μάθετε πώς λειτουργεί το Google Ads και μόλις ξεκινήσετε, υπάρχουν πολλοί εξαιρετικοί πόροι εκεί έξω που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας.
Καλύτερο από ολα? Πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας (και στη συνέχεια πηγαίνει να αγοράσει κάτι). Αν δεν κάνει κανείς κλικ; Κανένα πρόβλημα – δεν χρειάζεται να πληρώσετε τίποτα!
Βήμα 1: Δημιουργήστε έναν λογαριασμό
Το πρώτο βήμα για τη διαφήμιση στο Google Ads είναι να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό. είτε συνδεθείτε στον Λογαριασμό σας Google είτε δημιουργήστε έναν και, στη συνέχεια, ακολουθήστε τα μηνύματα προτροπής μέχρι να λύσετε όλες τις βασικές ερωτήσεις συλλογής πληροφοριών.
Εάν υπάρχει κάτι μπερδεμένο ή ασαφές κατά τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού, επικοινωνήστε με ένα από το φιλικό προσωπικό υποστήριξης μέσω τηλεφώνου ή email και θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό με απαντήσεις.
Μόλις αποκτήσετε έναν λογαριασμό, θα χρειαστούν από 24 ώρες έως 48 ώρες για να εγκρίνει η Google την αίτησή σας—γι’ αυτό να είστε υπομονετικοί!
Μόλις εγκριθεί, μπορείτε να ξεκινήσετε τη ρύθμιση καμπανιών αμέσως.
Βήμα 2: Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στο Google Ads
Για να ξεκινήσετε μια διαφημιστική καμπάνια, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό AdWords και να τον συνδέσετε με έναν τρόπο πληρωμής (όπως πιστωτική κάρτα ή λογαριασμό όψεως).
Μπορείτε επίσης να συνδέσετε τους λογαριασμούς σας στο AdWords και στο Google Analytics, ώστε το Google Analytics να εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με την απόδοση της καμπάνιας σας.
Όταν δημιουργείτε έναν λογαριασμό AdWords, η Google δημιουργεί αυτόματα μία καμπάνια με μία ομάδα διαφημίσεων σε αυτήν.
Το επόμενο βήμα είναι να προσθέσετε λέξεις-κλειδιά στις καμπάνιες και τις ομάδες διαφημίσεών σας.
Κάθε λέξη-κλειδί έχει ένα συγκεκριμένο ποσό προσφοράς κόστους ανά κλικ (CPC) που σχετίζεται με αυτήν—όσο υψηλότερο ορίζετε το ποσό της προσφοράς CPC, τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας όταν οι χρήστες αναζητούν αυτές τις λέξεις-κλειδιά στο Google.
Βήμα 3: Προσθέστε τις λέξεις κλειδιά και τη διαφήμισή σας με κείμενο
Στους Google Partners δίνονται επιπλέον 30 χαρακτήρες διαφημιστικού χώρου με κείμενο και τους ζητείται να προσθέσουν τις λέξεις-κλειδιά τους εδώ (μόνο 10 από αυτές υπολογίζονται στην καμπάνια μάρκετινγκ αναζήτησης).
Αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να εξηγήσετε γιατί κάποιος πρέπει να κάνει κλικ στον σύνδεσμό σας (και τι έχει για αυτόν). Χρησιμοποιήστε επίσης τις λέξεις-κλειδιά σας: Οι λέξεις-κλειδιά συμβάλλουν στη σηματοδότηση της συνάφειας και της αξιοπιστίας.
Αν δουν το Google Partner και τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, ξέρουν ότι ξέρετε για τι πράγμα μιλάτε.
Βήμα 4: Βελτιστοποίηση των προσφορών και του προϋπολογισμού σας
Τώρα που ολοκληρώσατε το βήμα 4, ήρθε η ώρα να βελτιστοποιήσετε τον προϋπολογισμό και τις προσφορές σας για να λάβετε αύξηση της απόδοσης επένδυσης (ROI).
Το σύστημα προσφορών κόστους ανά κλικ (CPC) της Google θα προσαρμόσει αυτόματα την προσφορά σας με βάση τον ανταγωνισμό και τη συνάφεια της τοποθέτησης διαφήμισης — αλλά υπάρχουν τρόποι να ελέγχετε ακριβώς πώς η Google καθορίζει αυτούς τους παράγοντες.
Προκειμένου να προσδιορίσει τον τύπο λέξεων-κλειδιών ή διαφημίσεων που πρέπει να στοχεύσετε, η Google παρέχει στους διαφημιστές της τρεις κύριες μετρήσεις: Δείκτη ποιότητας, Κατάταξη διαφήμισης και Ποσοστό μετατροπής.
Κατανόηση της απόδοσης της διαφήμισης
Το Google Ads παρέχει λεπτομερείς μετρήσεις απόδοσης για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας, συμπεριλαμβανομένων των εμφανίσεων, των κλικ, του κόστους ανά κλικ (CPC) και του Δείκτη ποιότητας (QS).
Αυτές οι μετρήσεις είναι σημαντικές επειδή σας βοηθούν να μετρήσετε τόσο την απόδοση όσο και την απόδοση επένδυσης (ROI) των καμπανιών σας. Θα μπορείτε να δείτε ποιες διαφημίσεις λειτουργούν καλύτερα σε διαφορετικές θέσεις και, στη συνέχεια, να προσαρμόσετε ανάλογα.
Για παράδειγμα, εάν μια διαφήμιση έχει περισσότερες εμφανίσεις από μια άλλη, αλλά λιγότερα κλικ, ίσως αξίζει να αυξήσετε την προσφορά της για να αυξήσετε την προβολή της.
Εάν μια διαφήμιση έχει περισσότερα κλικ από μια άλλη με χαμηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC), ίσως αξίζει να αυξήσετε την προσφορά της και ενδεχομένως να θέσετε σε παύση ή να σταματήσετε άλλες διαφημίσεις που δεν έχουν το ίδιο καλή απόδοση.
Θα πρέπει επίσης να παρακολουθείτε τη βαθμολογία ποιότητάς σας — αυτή η μέτρηση αντικατοπτρίζει την αξιολόγηση της Google για τη συνολική υγεία του λογαριασμού σας στο AdWords.
Υψηλότερες βαθμολογίες ποιότητας σημαίνουν καλύτερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης, υψηλότερη κατάταξη διαφήμισης και χαμηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC).
Διαχείριση μετατροπών προσθέτοντας ετικέτες μετατροπής (προαιρετικό)
Εάν εκτελείτε καμπάνιες Google Adwords, τώρα θα ήταν η κατάλληλη στιγμή να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσθέσετε κώδικες παρακολούθησης μετατροπών στις σελίδες του ιστότοπού σας, ώστε να γνωρίζετε ποιες σελίδες έχουν ως αποτέλεσμα πραγματικές πωλήσεις.
Για να το κάνετε αυτό, απλώς ακολουθήστε τις οδηγίες του πίνακα ελέγχου της καμπάνιας που έχετε επιλέξει σχετικά με τον τρόπο προσθήκης ετικετών παρακολούθησης μετατροπών. Αυτό θα σας βοηθήσει να μετρήσετε και να βελτιστοποιήσετε τις μετατροπές με την πάροδο του χρόνου, καθώς και να παρέχετε πληροφορίες σχετικά με το τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας.
Η παρακολούθηση μετατροπών είναι ιδιαίτερα σημαντική εάν χρησιμοποιείτε το Google Ads, επειδή σας επιτρέπει να στοχεύετε δυνητικούς πελάτες με βάση το πού βρίσκονται στον κύκλο αγορών τους και όχι απλώς να στοχεύετε άτομα που έχουν ήδη πραγματοποιήσει μετατροπές.
Δοκιμή νέων στρατηγικών με στόχευση επισκεψιμότητας (προαιρετικό)
Ωστόσο, δεν χρειάζεται πάντα να περιμένετε 30 ημέρες για να δείτε την απόδοση των διαφημίσεών σας. Η Google διευκολύνει την αλλαγή των πραγμάτων και τη δημιουργία νέων ομάδων διαφημίσεων και καμπανιών ανά πάσα στιγμή, επιτρέποντάς σας να στοχεύσετε διαφορετικές ομάδες χρηστών στο Google Ads.
Για παράδειγμα, εάν θέλετε να ελέγξετε εάν η στόχευση χρηστών που αναζητούν Google Partner θα συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσής σας, απλώς αλλάξτε τις ρυθμίσεις στόχευσης λέξεων-κλειδιών και ξεκινήστε να υποβάλλετε προσφορές για αυτούς τους όρους — μπορείτε στη συνέχεια να συγκρίνετε την απόδοση μεταξύ αυτών των δύο ομάδων χρηστών με την πάροδο του χρόνου, για να προσδιορίσετε ποια ομάδα έχει υψηλότερα ποσοστά μετατροπών.
https://www.youtube.com/watch?v=SNjqe9GT9mw?si=eMgFCMKbOLn5nj6R
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Δεν ανοιγει το viber στο κινητο, τι φταίει – τι πρέπει να κάνω!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδιωτικό Άλμπουμ Xiaomi: Το Κρυφό Χαρακτηριστικό που Πρέπει να Ξέρετε!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑRunwayML: Το Μυστικό Όπλο για Εντυπωσιακά Βίντεο και Γραφικά, τα 5 Καλύτερα Χαρακτηριστικά του
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ