TikTok Advertising, the short-form video app TikTok that has evolved from a Vine-like social network to a visual media platform, has proven effective in promoting advertisers' messages. As it continues to gain ground and introduce new features, marketers should take note.
Η εφαρμογή έχει ήδη αποδειχθεί χρήσιμη για τις μάρκες που προσπαθούν να προσεγγίσουν τους νέους. Στην πραγματικότητα, το TikTok ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η βάση χρηστών του είναι πλέον κυρίως ηλικίας 13-24 ετών – σε πλήρη αντίθεση με την προηγούμενη κλίση του προς τους χρήστες της δημογραφικής ομάδας 35+.
Αν και αυτό μπορεί να φαίνεται κακό για τους μεγαλύτερους ενήλικες με μικρότερα παιδιά, πιστεύουμε ότι υπάρχουν ευκαιρίες για τις μάρκες εδώ! Πώς μπορείτε λοιπόν να χρησιμοποιήσετε το TikTok ως μέρος της διαφημιστικής σας στρατηγικής;
Συνεχίστε να διαβάζετε για όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τη χρήση αυτού του οπτικού μέσου για την εταιρία σας.
How to advertise on tik tok, TikTok Advertising
The advertisement in TikTok it can be done through both in-app and in-stream ads. For in-app ad placement, TikTok offers brand-sponsored challenges, Discover channel content, and influencer-generated content.
TikTok Ads
Μπορείτε επίσης να επιλέξετε την προβολή διαφημίσεων βίντεο εντός ροής, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ανάγκες της μάρκας σας και, όπως και με όλους τους άλλους τύπους διαφημίσεων βίντεο, μπορούν να επιλεγούν ή να αποκλειστούν από τους χρήστες.
Σύμφωνα με τις διαφημιστικές οδηγίες τουTikTok, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα είδη περιεχομένου βίντεο για τις διαφημίσεις σας, συμπεριλαμβανομένων των ζωντανών βίντεο και ακόμη και των GIF – αν και για τις διαφημίσεις με έντονα οπτικό περιεχόμενο ισχύουν οι ίδιοι κανόνες με τους άλλους τύπους.
Υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί σχετικά με τον τύπο του περιεχομένου για τις διάφορες τοποθετήσεις διαφημίσεων.
For example, ads on the Discover channel must be non-promotional and can only be 30 seconds long.
Τι είναι το TikTok – TikTok for Business – εφαρμογή tiktok;
TikTok, like other social media platforms, allows users to create and share short videos. This differs from YouTube, which is better suited for longer video content.
Τα σύντομα βίντεο του TikTok το καθιστούν μια εξαιρετική πλατφόρμα για τους διαφημιστές που επιθυμούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο σε μέγεθος μπουκιάς.
Η πλατφόρμα διαθέτει επίσης ένα ενσωματωμένο δίκτυο επηρεαστών – τόσο δημιουργών περιεχομένου του TikTok όσο και άλλων διασημοτήτων με παρουσία στην εφαρμογή – οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν την εταιρεία σας να προσεγγίσει ένα νεανικό κοινό.
TikTok for Business, Advertising on tik tok
TikTok for Business is a great way for companies to connect with their customers. With TikTok for Business, businesses can create custom videos and send them to their customers. Customers can then watch, share and like these videos.
This is a great way to connect with customers and build trust. In addition, businesses can use the TikTok for Business to promote their products and services. By creating custom videos, businesses can showcase their unique brand and attract new customers.
Why you should use TikTok for your marketing, tik tok ads
Η σύντομη, οπτική μορφή του TikTok είναι ιδανική για τη στόχευση νεότερων καταναλωτών. Το TikTok είναι επίσης ιδιαίτερα χρήσιμο για τη στόχευση συγκεκριμένων ομάδων (π.χ. οπαδοί αθλημάτων, gamers, λάτρεις των αυτοκινήτων, φοιτητές κ.λπ.)
Το δίκτυο επιρροών του TikTok δίνει στις μάρκες έναν τρόπο πρόσβασης σε αυτά τα εξειδικευμένα κοινά χωρίς να χρειάζεται να βρουν τους δικούς τους αστέρες του TikTok.
Αν κάνετε μάρκετινγκ σε νεανικό κοινό, αξίζει να δοκιμάσετε το TikTok. Το TikTok μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα τεράστιο κοινό, ιδιαίτερα για μια πολύ μεγάλη παγκόσμια βάση χρηστών.
Η εφαρμογή έχει 800 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, εκ των οποίων περισσότεροι από 300 εκατομμύρια είναι ενεργοί κάθε μήνα.
Το TikTok έχει νεανικότερο κοινό από πολλά άλλα κοινωνικά δίκτυα, με τον μέσο όρο των χρηστών του να είναι 13-24 ετών. Το TikTok διαθέτει μεγάλη ποικιλία κατηγοριών, καθιστώντας εύκολη την εύρεση του κατάλληλου κοινού για την καμπάνια σας.
Types of TikTok ads, Tik tok business
Here are all the types of ads you can run on TikTok's ad platform and its family of apps. Not all ad types are available in all regions.
In-stream ads
These are self-serve ads that you can create yourself through the TikTok Ad Manager interface.
Image ads
Run only on TikTok's News Feed apps (BuzzVideo, TopBuzz and Babe), these include image, brand or app name and ad text.
Video ads
Video ads are available for TikTok itself or the TikTok family of news apps. They run as 5-60 second full-screen videos in the user's For You stream. Each ad includes a video, ad display image, brand or app name, and ad text.
Spark Ads
Spark Ads allow your brand to amplify organic content from your own account or from other users. TikTok research shows that Spark ads have a 29% higher completion rate and 149% higher engagement rate than standard In-Feed ads.
Pangle ads
Ads placed through the TikTok Audience Network.
Carousel ads
They only run on TikTok's News Feed apps and include up to 10 images with unique captains per ad.
TopView Ads
Video ads that appear full-screen for 5 to 60 seconds when users open the TikTok app.
How to create a TikTok ad, Tik-Tok ad
Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε τη διαφήμισή σας, φροντίστε να εξοικειωθείτε με τις οδηγίες διαφήμισης του TikTok. Θα σας δώσουν μια καλή ιδέα για το τι περιμένει το TikTok από τους διαφημιζόμενους. Υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τύποι διαφημίσεων από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε.
Χορηγούμενο περιεχόμενο: Δημιουργήστε χορηγούμενο περιεχόμενο που ενσωματώνει το προϊόν ή την υπηρεσία σας και φροντίστε να συμπεριλάβετε στην περιγραφή πληροφορίες σχετικά με το εμπορικό σήμα ή το προϊόν σας.
TikTok for advertising, tik tok promotion
Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας το εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων εντός της εφαρμογής του TikTok, το οποίο σας επιτρέπει να επιλέξετε μια κατηγορία για τη διαφήμισή σας και να δημιουργήσετε μια δημοσίευση με βάση την εικόνα, παρόμοια με μια εγγενή διαφήμιση.
Ανακαλύψτε: Αν θέλετε να εμφανιστείτε στην τροφοδοσία Discover του TikTok, η οποία προσφέρει περιεχόμενο που χορηγείται από μάρκες, μπορείτε να το κάνετε με μια διαφήμιση εντός της εφαρμογής.
Μπορείτε να επιλέξετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας σε μια συγκεκριμένη κατηγορία Discover ή σε μια συνολική ροή. Καμπάνια επιρροής: Οι μάρκες μπορούν επίσης να συνεργαστούν με τους influencers του TikTok για να δημιουργήσουν διαφημίσεις που εμφανίζονται στην εφαρμογή.
Μπορείτε να αφήσετε τους influencers του TikTok να δημιουργήσουν πρωτότυπο περιεχόμενο ή να τους αναδημοσιεύσουν το υπάρχον περιεχόμενό σας. Μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε μια συγκεκριμένη κατηγορία, ηλικιακή ομάδα ή φύλο.
Things to consider when advertising on TikTok
Κανονισμοί και βέλτιστες πρακτικές διαφημίσεων στο TikTok: Το TikTok έχει αυστηρούς κανόνες για το τι μπορεί να εμφανίζεται στην τροφοδοσία του. Οι διαφημίσεις που δεν πληρούν αυτές τις οδηγίες δεν θα εμφανίζονται.
Αυτές οι οδηγίες ισχύουν για τις διαφημίσεις στην τροφοδοσία και επίσης για τις εγγενείς διαφημίσεις εντός της εφαρμογής. Το κοινό του TikTok είναι κυρίως νεαρό και γυναικείο.
Παρόλο που το TikTok αυξάνει τη δημοτικότητά του μεταξύ των μεγαλύτερων σε ηλικία ενηλίκων, είναι πιθανό να δείτε καλύτερα αποτελέσματα από την καμπάνια σας αν επικεντρωθείτε σε νεότερους καταναλωτές.
Το είδος του περιεχομένου που χρησιμοποιείτε: Η ροή του TikTok αποτελείται κυρίως από περιεχόμενο βίντεο και GIF. Υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί όσον αφορά τους τύπους εικόνων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
Η ροή του TikTok υποστηρίζει εικόνες μεγάλου τετράγωνου σχήματος, αν και θα έχετε καλύτερη προβολή αν χρησιμοποιήσετε αντί αυτού μια κάθετη εικόνα. Το TikTok υποστηρίζει επίσης μικρογραφίες, μικρές τετράγωνες εικόνες που εμφανίζονται στην τροφοδοσία δίπλα σε ένα βίντεο.
Summary for TikTok Advertising
Το TikTok είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για την προσέγγιση νεότερων καταναλωτών και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία όλων των ειδών οπτικών διαφημίσεων.
Παρόλο που το TikTok μπορεί να μην είναι το καλύτερο μέρος για την προώθηση περιεχομένου μεγάλης διάρκειας, είναι ένα εξαιρετικό μέρος για την προώθηση περιεχομένου σε μέγεθος μπουκιάς, όπως επιδείξεις προϊόντων, συνεντεύξεις με πελάτες ή ακόμη και σύντομες κριτικές προϊόντων.
Το TikTok διαθέτει επίσης ένα μεγάλο δίκτυο επιρροών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει στην προώθηση της μάρκας σας. Είτε στοχεύετε σε νεότερους καταναλωτές είτε θέλετε να διαφημιστείτε σε μικρότερη μορφή, το TikTok είναι μια αποτελεσματική πλατφόρμα μάρκετινγκ.
LATEST NEWS
Prompt Enhancers: 6 Δωρεάν Ιστοσελίδες που Προσφέρουν Εργαλεία Βελτίωσης Προτροπών
MoreΤα 3 καλύτερα ai music generator
MoreΓιατί δεν ανοίγει η εφαρμογή viber;
More