Για τις εταιρείες που προσπαθούν να πουλήσουν τα προϊόντα τους στο διαδίκτυο, το Google AdWords είναι ένα ισχυρό εργαλείο. Η επιλογή του ιδανικού είδους διαφήμισης για την εταιρεία σας μπορεί να αποτελέσει πρόκληση με τόσες πολλές διαθέσιμες επιλογές.
Διαφήμιση google ads, Καλύτερες διαφημίσεις
Σε αυτό το άρθρο θα συγκρίνουμε τους τρεις πιο συνηθισμένους τύπους διαφημίσεων Google για την πώληση πραγμάτων: διαφημίσεις αναζήτησης, διαφημίσεις προβολής και διαφημίσεις αγορών.
Search Ads Διαφήμιση
Τα Google Ads εμφανίζονται συχνότερα με τη μορφή διαφημίσεων αναζήτησης, Search Ads. Όταν κάποιος εκτελεί μια αναζήτηση με λέξεις-κλειδιά, βρίσκονται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Προκειμένου να προσεγγίσουν πελάτες που αναζητούν ενεργά τα προϊόντα τους, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να χρησιμοποιούν διαφημίσεις αναζήτησης.
Για παράδειγμα, ας πούμε ότι πουλάτε παπούτσια για τρέξιμο. Αν κάποιος πληκτρολογήσει “τα καλύτερα παπούτσια για τρέξιμο” στο Google, η διαφήμισή σας θα μπορούσε να εμφανιστεί στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Αυτό σημαίνει ότι το άτομο που αναζητά παπούτσια τρεξίματος είναι πιο πιθανό να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και να προβεί σε αγορά.
Display Ads Διαφήμιση
Μια διαφορετική κατηγορία διαφημίσεων Google είναι οι διαφημίσεις προβολής,
Display Ads. Σε ιστότοπους που αποτελούν μέρος του δικτύου Google Display Network, είναι ορατές.
Οι επιχειρήσεις μπορούν να στοχεύουν σε καταναλωτές που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα τους, αλλά μπορεί να μην τα αναζητούν ενεργά, χρησιμοποιώντας διαφημίσεις προβολής.
Για παράδειγμα, ας πούμε ότι πουλάτε εξοπλισμό για εξωτερικούς χώρους. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση προβολής που εμφανίζεται σε έναν ιστότοπο σχετικά με την πεζοπορία.
Αυτό σημαίνει ότι κάποιος που ενδιαφέρεται για την πεζοπορία μπορεί να δει τη διαφήμισή σας και να είναι πιο πιθανό να προβεί σε αγορά.
Shopping Ads Διαφήμιση
Όταν κάποιος αναζητά ένα συγκεκριμένο προϊόν, ένα ειδικό είδος διαφήμισης της Google που ονομάζεται “Διαφήμιση αγορών”, Shopping Ads θα εμφανιστεί στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Οι διαφημίσεις αγορών,Shopping Ads είναι εξαιρετικές για εταιρείες που θέλουν να αναδείξουν τα προϊόντα τους και να διευκολύνουν τους πελάτες να τα αγοράσουν.
Για παράδειγμα, ας πούμε ότι πουλάτε φωτογραφικές μηχανές. Αν κάποιος πληκτρολογήσει “Canon EOS R” στο Google, η διαφήμισή σας για αγορές θα μπορούσε να εμφανιστεί στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Αυτό σημαίνει ότι το άτομο που αναζητά μια φωτογραφική μηχανή είναι πιο πιθανό να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και να προβεί σε αγορά.
Σύγκριση Google ads
Ποιο είδος διαφήμισης στο Google λειτουργεί καλύτερα για την προώθηση και να έχω περισσότερες πωλήσεις; Εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εταιρεία σας και τους στόχους σας.
Οι διαφημίσεις αναζήτησης, Search Ads είναι η καλύτερη επιλογή αν θέλετε να στοχεύσετε πελάτες που αναζητούν ενεργά τα προϊόντα σας.
Οι διαφημίσεις προβολής, Search display είναι μια θαυμάσια επιλογή αν θέλετε να προσεγγίσετε ανθρώπους που είναι περίεργοι για τα αντικείμενά σας, αλλά μπορεί να μην τα αναζητούν ενεργά.
Οι Διαφημίσεις αγορών, shopping ads είναι η καλύτερη επιλογή εάν θέλετε να διαφημίσετε τα προϊόντα σας και να διευκολύνετε τους πελάτες να τα αγοράσουν.
Παραδείγματα Διαφημίσεων
Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα επιχειρήσεων που είχαν επιτυχία με κάθε τύπο διαφήμισης Google:
- Διαφημίσεις αναζήτησης/Search Ads: Μια εταιρεία παπουτσιών τρεξίματος που απευθύνεται σε άτομα που αναζητούν “τα καλύτερα παπούτσια τρεξίματος”.
- Διαφημίσεις προβολής/Search display: Μια εταιρεία με εξοπλισμό για εξωτερικούς χώρους που στοχεύει σε ιστότοπους σχετικά με την πεζοπορία.
- Διαφημίσεις αγορών/shopping ads: Μια εταιρεία φωτογραφικών μηχανών που προβάλλει τα προϊόντα της όταν οι άνθρωποι αναζητούν συγκεκριμένα μοντέλα φωτογραφικών μηχανών.
Remarketing ads – The BEST
Το Remarketing είναι ένα διαφορετικό είδος διαφήμισης Google που λειτουργεί καλά για την προώθηση προϊόντων.
Εκείνοι που έχουν αλληλεπιδράσει προηγουμένως με τον ιστότοπο ή τα προϊόντα σας με κάποιο τρόπο, όπως η προσθήκη πραγμάτων στο καλάθι τους, αλλά δεν ολοκλήρωσαν τη συναλλαγή, αποτελούν το κοινό-στόχο για τις διαφημίσεις επαναγοράς.
Οι διαφημίσεις επαναγοράς, Remarketing ads μπορούν να βοηθήσουν στην υπενθύμιση των πιθανών πελατών για τα προϊόντα σας και να τους ενθαρρύνουν να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
Είναι ιδανικές για επιχειρήσεις που θέλουν να αυξήσουν τις μετατροπές και τις πωλήσεις.
Πως να χρησιμοποιήσω το remarketing
Για να χρησιμοποιήσετε το remarketing, θα πρέπει να προσθέσετε έναν κωδικό παρακολούθησης στον ιστότοπό σας που παρακολουθεί τους επισκέπτες και τις ενέργειές τους.(tracking pixel)
Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε συγκεκριμένες διαφημίσεις που στοχεύουν αυτούς τους επισκέπτες με βάση τη συμπεριφορά τους στον ιστότοπό σας.
Ενώ το Remarketing ads μπορεί να είναι αποτελεσματική, είναι σημαντικό να τη χρησιμοποιείτε προσεκτικά και να μην κατακλύζετε τους πιθανούς πελάτες με πάρα πολλές διαφημίσεις.
Είναι επίσης σημαντικό να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας και η διαδικασία πληρωμής είναι φιλικά προς το χρήστη και βελτιστοποιημένα για μετατροπές πριν επενδύσετε στο remarketing.
Συνολικά, αν χρησιμοποιηθεί στρατηγικά, η επαναληπτική αγορά μπορεί να αποτελέσει πολύτιμη προσθήκη στη στρατηγική σας για τις διαφημίσεις Google για την πώληση προϊόντων στο διαδίκτυο. ΠΟΛΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ…..
Google ads κοστος
Ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν χρησιμοποιείτε τις διαφημίσεις Google για την πώληση προϊόντων είναι το κόστος.
Η τιμή των διαφημίσεων Google Ads ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως ο τύπος της διαφήμισης, η στρατηγική προσφορών που χρησιμοποιείτε και ο ανταγωνισμός για τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε.
Μπορείτε να επιλέξετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό για την καμπάνια σας για τις διαφημίσεις αναζήτησης και τις διαφημίσεις προβολής και πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας (αυτό είναι γνωστό ως κόστος ανά κλικ ή CPC).
Ανάλογα με το πόσο ανταγωνιστικές είναι οι λέξεις-κλειδιά που στοχεύετε, το κόστος ανά κλικ μπορεί να κυμαίνεται από μερικά σεντς έως αρκετά ευρώ.
Οι διαφημίσεις αγορών, shopping ads λειτουργούν με μοναδικό τρόπο. Δεν κάνετε προσφορά σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά όταν χρησιμοποιείτε τη διαφήμιση αγορών.
Αντ’ αυτού, η Google λαμβάνει αυτή την απόφαση με βάση τις πληροφορίες στην τροφοδοσία των προϊόντων σας. Μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και επισκέπτεται τον ιστότοπό σας, πληρώνετε.
Οι διαφημίσεις επαναγοράς, remarketing ads λειτουργούν επίσης σε βάση CPC.
Ωστόσο, επειδή στοχεύετε σε άτομα που έχουν ήδη αλληλοεπιδράσει με τον ιστότοπό σας με κάποιο τρόπο, οι διαφημίσεις επαναγοράς τείνουν να είναι πιο αποτελεσματικές από άλλους τύπους διαφημίσεων.
Διαφημίσεις Google
Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι ενώ οι διαφημίσεις Google μπορούν να αποτελέσουν έναν αποτελεσματικό τρόπο πώλησης προϊόντων στο διαδίκτυο, είναι επίσης σημαντικό να διαχειρίζεστε προσεκτικά το κόστος σας.
Ο καθορισμός ενός ημερήσιου προϋπολογισμού και η τακτική παρακολούθηση των εκστρατειών σας μπορούν να σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε ότι αξιοποιείτε στο έπακρο τη διαφημιστική σας δαπάνη.
Συμπέρασμα ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης
Εν κατακλείδι, ο καλύτερος τύπος διαφήμισης Google για την πώληση προϊόντων εξαρτάται από την επιχείρησή σας και τους στόχους σας.
Λάβετε υπόψη το κοινό-στόχο σας και τα προϊόντα που πουλάτε για να καθορίσετε ποιος τύπος διαφήμισης θα είναι πιο αποτελεσματικός για την επιχείρησή σας.
Αναλαμβάνουμε της διαφημιστική σας καμπάνια. Ρωτήστε μας για την επιχείρηση σας και πως θα έχετε περισσότερες πωλήσεις.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Face Swap Deepswapper: το #1 trending στα social media, αλλαγή προσώπου
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKling AI: Ένας ολοκληρωμένος οδηγός για τη δημιουργία εκπληκτικών AI βίντεο
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργήστε εικόνες AI του εαυτού σας ως super ΗΡΩΑΣ!! (Easy Leonardo AI Tutorial)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ