5/5 - (1 vote)

Με περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, η Google αποτελεί βασική πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις προκειμένου να συνδεθούν με τους πελάτες τους. Από τις καταχωρίσεις στις μηχανές αναζήτησης και τις σελίδες του ιστότοπου έως τους τοπικούς καταλόγους όπως το Google My Business, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προβάλλετε την επιχείρησή σας στους δυνητικούς πελάτες.

Και ενώ η προβολή μπορεί να είναι ευεργετική, μπορεί επίσης να αποβεί μπούμερανγκ αν δεν είστε έτοιμοι να διαχειριστείτε τις συνέπειες. Για παράδειγμα, η ύπαρξη μιας αρνητικής κριτικής στην καταχώρησή σας στο GMB μπορεί να βλάψει σημαντικά τη φήμη σας και να κάνει τους πιθανούς πελάτες να το σκεφτούν δύο φορές πριν επισκεφθούν την επιχείρησή σας.

Πώς να διαγράψετε τις Google my business κριτικες ή την καταχώρηση σας στο Google My Business & γιατί

Γι’ αυτό συντάξαμε αυτή τη δημοσίευση στο ιστολόγιο σχετικά με όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη διαγραφή της καταχώρησής σας στο Google My Business – συμπεριλαμβανομένου του τρόπου λειτουργίας της, του είδους των πληροφοριών που πρέπει να αφήσετε πίσω και του τρόπου διαγραφής της όταν βαρεθείτε τα φώτα της δημοσιότητας.

Τι είναι το Google My Business;

Το Google My Business (GMB) είναι ένας δωρεάν διαδικτυακός κατάλογος που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις για να δημιουργήσουν μια καταχώριση στο Google, όπου μπορούν να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες για την εταιρεία τους, τη διεύθυνση, το ωράριο λειτουργίας και άλλα στοιχεία επικοινωνίας.

Με αυτόν τον κατάλογο, οι χρήστες μπορούν να βρουν πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, να δουν κριτικές και αξιολογήσεις της επιχείρησής σας και να βρουν οδηγίες για την τοποθεσία σας.

Γι’ αυτό είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες της επιχείρησής σας είναι ακριβείς και ενημερωμένες για όταν οι πελάτες σας αναζητούν στο Google. Το Google My Business σας επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε μια ειδική σελίδα προορισμού για την επιχείρησή σας, δημιουργώντας μια μοναδική διεύθυνση URL ιστότοπου που οι πελάτες μπορούν να πληκτρολογήσουν απευθείας στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού τους.

Γιατί να διαγράψετε την καταχώρησή σας στο GMB, λόγω αρνητικής κριτικής;

Γιατί να διαγράψετε την καταχώρησή σας στο GMB, λόγω αρνητικής κριτικής;

Όπως αναφέραμε, η καταχώρισή σας στο Google My Business είναι μια σημαντική διαδικτυακή παρουσία για την επιχείρησή σας. Αλλά ενώ μπορεί να ήταν χρήσιμη στο παρελθόν, μπορεί να διαπιστώσετε ότι δεν είναι πλέον απαραίτητη – ή ότι έχει γίνει περισσότερο κόπος απ’ ό,τι αξίζει. Όταν συμβαίνει αυτό, μια από τις καλύτερες λύσεις είναι να διαγράψετε την καταχώρησή σας και να ξεκινήσετε από την αρχή. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να θέλετε να διαγράψετε την καταχώρισή σας στο GMB.

Η επιχείρησή σας μπορεί να έχει αλλάξει τόσο πολύ ώστε οι υπάρχουσες πληροφορίες σας να μην είναι πλέον σχετικές ή ακριβείς. Μπορεί να θέλετε να αποδυναμώσετε την ηλεκτρονική σας παρουσία και να επικεντρωθείτε σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ. Ή μπορεί να θέλετε να αλλάξετε σε μια νέα καταχώριση GMB για να αυξήσετε τη διαδικτυακή σας παρουσία σε έναν άλλο τομέα. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να θέλετε να διαγράψετε την καταχώρισή σας στο GMB.

Η επιχείρησή σας μπορεί να έχει αλλάξει τόσο πολύ ώστε οι υπάρχουσες πληροφορίες σας να μην είναι πλέον σχετικές ή ακριβείς. Μπορεί να θέλετε να αποδυναμώσετε την ηλεκτρονική σας παρουσία και να επικεντρωθείτε σε άλλα κανάλια μάρκετινγκ. Ή μπορεί να θέλετε να αλλάξετε σε μια νέα καταχώριση GMB για να αυξήσετε τη διαδικτυακή σας παρουσία σε έναν άλλο τομέα.

Πώς να γίνει η διαγραφη google my business;

Πώς να γίνει η διαγραφη google my business;

Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία διαγραφής, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας Google My Business και κάντε κλικ στην καρτέλα “Ρυθμίσεις“.

Εδώ, θα βρείτε μια ενότητα με πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορείτε να κλείσετε την καταχώρησή σας. Θα πρέπει να επιλέξετε την “Αιτία κλεισίματος” που περιγράφει καλύτερα την κατάστασή σας. Αφού επιλέξετε έναν λόγο, θα σας ζητηθεί να εισαγάγετε το όνομα, τη διεύθυνση και άλλες σχετικές πληροφορίες, ώστε η Google να επαληθεύσει ότι είστε ο ιδιοκτήτης της καταχώρισης. Μόλις επαληθευτούν τα στοιχεία σας, μπορείτε να προχωρήσετε στη διαδικασία διαγραφής.

  • Κάντε κλικ στην καρτέλα “End Business Info” (Πληροφορίες τερματισμού επιχείρησης).
  • Επιλέξτε “Ναι, θα ήθελα να τερματίσω την καταχώριση της επιχείρησής μου” και κάντε κλικ στην επιλογή “Τερματισμός επιχείρησης”.

Τι συμβαίνει αφού διαγράψετε την καταχώρησή σας στο Google My Business;

Είτε η καταχώρησή σας στο Google My Business είναι ενεργή είτε όχι, θα παραμείνει στο σύστημα για 90 ημέρες μετά τον τερματισμό της. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, το σύστημα θα διαγράψει αυτόματα την καταχώρησή σας. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας διαγραφής, η Google θα επισημάνει την καταχώρησή σας ως “Κλειστή” και θα συμπεριλάβει την ημερομηνία “Κλειστή στις”.

Όταν η καταχώρησή σας διαγραφεί, η Google θα τη σημειώσει ως “Διαγραμμένη” και θα συμπεριλάβει μια ημερομηνία “Διαγράφηκε στις”.

5/5 - (1 vote)

3 τρόποι για να περιορίσετε τη ζημιά μετά τη διαγραφή της καταχώρησής σας GMB

Υπάρχουν ορισμένοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να περιορίσετε τη ζημιά μετά τη διαγραφή της καταχώρησής σας GMB. Αν και δεν είναι δυνατόν να αντιστρέψετε πλήρως τη ζημιά που προκαλείται από μια κακώς εκτελεσμένη διαδικασία διαγραφής, αυτές οι συμβουλές μπορούν να βοηθήσουν.

  • Ξεκινήστε αφήνοντας ένα μήνυμα για τους πελάτες σας.Ενημερώστε τους γιατί κλείνετε την καταχώρησή σας στο GMB και πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία διαγραφής.
  • Μπορείτε επίσης να ζητήσετε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να τους προκαλέσει αυτό και να τους ενθαρρύνετε να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας.
  • Μπορείτε επίσης να καταστείλετε την εμφάνιση της καταχώρισής σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, δημιουργώντας έναν λογαριασμό Google My Business για τη νέα σας καταχώριση.
  • Αυτό μπορεί να μειώσει τη ζημιά που προκαλείται από τη διαγραφή της τρέχουσας καταχώρισής σας, προωθώντας τη νέα σας καταχώριση στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.
  • Τέλος, μπορείτε επίσης να αρχειοθετήσετε την κλειστή καταχώρησή σας για να τη διατηρήσετε.
  • Αυτό δημιουργεί μια στατική έκδοση της καταχώρισής σας, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως αναφορά κατά τη δημιουργία της νέας σας καταχώρισης.
  • Παρόλο που η αρχειοθετημένη καταχώρησή σας δεν θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, μπορείτε να την προσπελάσετε και να την δείτε στο Αρχείο καταχωρήσεων GMB της Google.

Google my business επικοινωνια – google my business τηλεφωνο

Μετά τη διαγραφή της καταχώρησής σας στο Google My Business, ενδέχεται να λάβετε επικοινωνίες από τη Google που θα σας ζητούν να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί της. Αυτές οι επικοινωνίες είναι προαιρετικές και μπορείτε να τις αγνοήσετε. Τούτου λεχθέντος, εάν αποφασίσετε να απαντήσετε, θα πρέπει να το κάνετε εγκαίρως και να είστε ειλικρινείς με τον εκπρόσωπο της Google.

Πιθανόν να σας ρωτήσει για τις συνθήκες που περιβάλλουν τη διαγραφή της καταχώρισής σας και να σας δώσει συμβουλές για να αποτρέψετε να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο στο μέλλον.

Ομοίως, εάν οι πελάτες επικοινωνήσουν μαζί σας μετά τη διαγραφή της καταχώρησής σας, θα πρέπει να τους απαντήσετε το συντομότερο δυνατό. Εάν ένας πελάτης επικοινωνήσει μαζί σας και η καταχώρισή σας δεν υπάρχει πλέον, θα πρέπει να απαντήσετε εγκαίρως και να είστε ειλικρινείς μαζί του σχετικά με τις συνθήκες που περιβάλλουν τη διαγραφή της καταχώρισής σας.

Τελικό συμπέρασμα

Το Google My Business είναι μια πλατφόρμα που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να βρει νέους πελάτες και να βελτιώσει τη διαδικτυακή σας παρουσία. Όμως, ενώ αυτός ο κατάλογος μπορεί να είναι επωφελής, μπορεί επίσης να αποβεί μπούμερανγκ αν δεν είστε προετοιμασμένοι να διαχειριστείτε τις συνέπειες.

Όταν πρόκειται για τη διαχείριση της διαδικτυακής σας φήμης, δεν υπάρχει υπερβολική προσοχή. Και για πολλές επιχειρήσεις, ο καλύτερος τρόπος για να προστατεύσουν τη φήμη τους είναι να διαγράψουν την καταχώρησή τους στο Google My Business και να ξεκινήσουν από την αρχή.

5/5 - (1 vote)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία περιήγησης.