Black Friday • Black Friday •
TikTok Διαφήμιση

Πώς να χρησιμοποιήσετε TikTok Διαφήμιση το 2024-25: Τι πρέπει να ξέρετε

5/5 - (2 votes)

TikTok Διαφήμιση, η εφαρμογή TikTok βίντεο μικρής διάρκειας που έχει εξελιχθεί από ένα κοινωνικό δίκτυο που μοιάζει με το Vine σε μια πλατφόρμα οπτικών μέσων, έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό στην προώθηση των μηνυμάτων των διαφημιστών. Καθώς συνεχίζει να κερδίζει έδαφος και να εισάγει νέα χαρακτηριστικά, οι έμποροι θα πρέπει να το προσέξουν.

Η εφαρμογή έχει ήδη αποδειχθεί χρήσιμη για τις μάρκες που προσπαθούν να προσεγγίσουν τους νέους. Στην πραγματικότητα, το TikTok ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η βάση χρηστών του είναι πλέον κυρίως ηλικίας 13-24 ετών – σε πλήρη αντίθεση με την προηγούμενη κλίση του προς τους χρήστες της δημογραφικής ομάδας 35+.

5/5 - (2 votes)

Αν και αυτό μπορεί να φαίνεται κακό για τους μεγαλύτερους ενήλικες με μικρότερα παιδιά, πιστεύουμε ότι υπάρχουν ευκαιρίες για τις μάρκες εδώ! Πώς μπορείτε λοιπόν να χρησιμοποιήσετε το TikTok ως μέρος της διαφημιστικής σας στρατηγικής;

Συνεχίστε να διαβάζετε για όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τη χρήση αυτού του οπτικού μέσου για την εταιρία σας.

εφαρμογή tiktok

Πως να κανω διαφημιση στο τικ τοκ, TikTok Διαφήμιση

Η διαφήμιση στο TikTok μπορεί να γίνει τόσο μέσω διαφημίσεων εντός της εφαρμογής όσο και μέσω διαφημίσεων εντός της ροής. Για την τοποθέτηση διαφημίσεων εντός της εφαρμογής, το TikTok προσφέρει προκλήσεις που χρηματοδοτούνται από μάρκες, περιεχόμενο του καναλιού Discover και περιεχόμενο που δημιουργείται από επηρεαστές.

TikTok Ads

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε την προβολή διαφημίσεων βίντεο εντός ροής, οι οποίες μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ανάγκες της μάρκας σας και, όπως και με όλους τους άλλους τύπους διαφημίσεων βίντεο, μπορούν να επιλεγούν ή να αποκλειστούν από τους χρήστες.

Σύμφωνα με τις διαφημιστικές οδηγίες τουTikTok, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα είδη περιεχομένου βίντεο για τις διαφημίσεις σας, συμπεριλαμβανομένων των ζωντανών βίντεο και ακόμη και των GIF – αν και για τις διαφημίσεις με έντονα οπτικό περιεχόμενο ισχύουν οι ίδιοι κανόνες με τους άλλους τύπους.

Υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί σχετικά με τον τύπο του περιεχομένου για τις διάφορες τοποθετήσεις διαφημίσεων.

Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις στο κανάλι Discover πρέπει να μην είναι διαφημιστικές και μπορούν να έχουν διάρκεια μόνο 30 δευτερόλεπτα.

Τι είναι το TikTok – TikTok for Business – εφαρμογή tiktok;

Το TikTok, όπως και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να μοιράζονται σύντομα βίντεο. Αυτό διαφέρει από το YouTube, το οποίο είναι καταλληλότερο για περιεχόμενο βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας.

Τα σύντομα βίντεο του TikTok το καθιστούν μια εξαιρετική πλατφόρμα για τους διαφημιστές που επιθυμούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο σε μέγεθος μπουκιάς.

Η πλατφόρμα διαθέτει επίσης ένα ενσωματωμένο δίκτυο επηρεαστών – τόσο δημιουργών περιεχομένου του TikTok όσο και άλλων διασημοτήτων με παρουσία στην εφαρμογή – οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν την εταιρεία σας να προσεγγίσει ένα νεανικό κοινό.

διαφήμιση στο Tik-Tok

TikTok for Business, Διαφήμιση στο τικ τοκ

Το TikTok for Business είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τις εταιρείες να συνδέονται με τους πελάτες τους. Με το TikTok for Business, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργούν προσαρμοσμένα βίντεο και να τα στέλνουν στους πελάτες τους. Οι πελάτες μπορούν στη συνέχεια να παρακολουθήσουν, να μοιραστούν και να τους αρέσουν αυτά τα βίντεο.

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με τους πελάτες και να χτίσετε εμπιστοσύνη. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το TikTok for Business για να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Δημιουργώντας προσαρμοσμένα βίντεο, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιδείξουν τη μοναδική τους επωνυμία και να προσελκύσουν νέους πελάτες.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε το TikTok για το μάρκετινγκ σας, tik tok ads

Η σύντομη, οπτική μορφή του TikTok είναι ιδανική για τη στόχευση νεότερων καταναλωτών. Το TikTok είναι επίσης ιδιαίτερα χρήσιμο για τη στόχευση συγκεκριμένων ομάδων (π.χ. οπαδοί αθλημάτων, gamers, λάτρεις των αυτοκινήτων, φοιτητές κ.λπ.)

Το δίκτυο επιρροών του TikTok δίνει στις μάρκες έναν τρόπο πρόσβασης σε αυτά τα εξειδικευμένα κοινά χωρίς να χρειάζεται να βρουν τους δικούς τους αστέρες του TikTok.

Αν κάνετε μάρκετινγκ σε νεανικό κοινό, αξίζει να δοκιμάσετε το TikTok. Το TikTok μπορεί να υπερηφανεύεται για ένα τεράστιο κοινό, ιδιαίτερα για μια πολύ μεγάλη παγκόσμια βάση χρηστών.

Η εφαρμογή έχει 800 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, εκ των οποίων περισσότεροι από 300 εκατομμύρια είναι ενεργοί κάθε μήνα.

Το TikTok έχει νεανικότερο κοινό από πολλά άλλα κοινωνικά δίκτυα, με τον μέσο όρο των χρηστών του να είναι 13-24 ετών. Το TikTok διαθέτει μεγάλη ποικιλία κατηγοριών, καθιστώντας εύκολη την εύρεση του κατάλληλου κοινού για την καμπάνια σας.

Τύποι διαφημίσεων TikTok, Τικ τοκ business

Ακολουθούν όλα τα είδη διαφημίσεων που μπορείτε να προβάλετε στη διαφημιστική πλατφόρμα του TikTok και στην οικογένεια εφαρμογών του. Δεν είναι διαθέσιμοι όλοι οι τύποι διαφημίσεων σε όλες τις περιοχές.

Διαφημίσεις στη ροή

Αυτές είναι διαφημίσεις αυτοεξυπηρέτησης που μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας μέσω της διεπαφής του TikTok Ad Manager.

Διαφημίσεις με εικόνα

Εκτελούνται μόνο στις εφαρμογές News Feed του TikTok (BuzzVideo, TopBuzz και Babe), αυτές περιλαμβάνουν εικόνα, επωνυμία ή όνομα εφαρμογής και διαφημιστικό κείμενο.

Διαφημίσεις βίντεο

Οι διαφημίσεις βίντεο είναι διαθέσιμες για το ίδιο το TikTok ή για την οικογένεια εφαρμογών ειδήσεων TikTok. Εκτελούνται ως βίντεο πλήρους οθόνης 5-60 δευτερολέπτων στη ροή For You του χρήστη . Κάθε διαφήμιση περιλαμβάνει ένα βίντεο, μια εικόνα προβολής διαφήμισης, επωνυμία ή όνομα εφαρμογής και διαφημιστικό κείμενο.

Διαφημίσεις Spark

Οι διαφημίσεις Spark επιτρέπουν στην επωνυμία σας να ενισχύσει το οργανικό περιεχόμενο από τον δικό σας λογαριασμό ή από άλλους χρήστες. Η έρευνα του TikTok δείχνει ότι οι διαφημίσεις Spark έχουν 29% υψηλότερο ποσοστό ολοκλήρωσης και 149% υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης από τις τυπικές διαφημίσεις In-Feed.

Pangle διαφημίσεις

Διαφημίσεις που τοποθετούνται μέσω του Δικτύου κοινού TikTok.

Διαφημίσεις καρουζέλ

Εκτελούνται μόνο στις εφαρμογές News Feed του TikTok και περιλαμβάνουν έως και 10 εικόνες με μοναδικούς καπετάνιους ανά διαφήμιση.

Διαφημίσεις TopView

Διαφημίσεις βίντεο που εμφανίζονται σε πλήρη οθόνη για 5 έως 60 δευτερόλεπτα όταν οι χρήστες ανοίγουν την εφαρμογή TikTok.

TikTok for Business

Πώς να δημιουργήσετε μια διαφήμιση στο TikTok, διαφήμιση στο Tik-Tok

Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε τη διαφήμισή σας, φροντίστε να εξοικειωθείτε με τις οδηγίες διαφήμισης του TikTok. Θα σας δώσουν μια καλή ιδέα για το τι περιμένει το TikTok από τους διαφημιζόμενους. Υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τύποι διαφημίσεων από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε.

Χορηγούμενο περιεχόμενο: Δημιουργήστε χορηγούμενο περιεχόμενο που ενσωματώνει το προϊόν ή την υπηρεσία σας και φροντίστε να συμπεριλάβετε στην περιγραφή πληροφορίες σχετικά με το εμπορικό σήμα ή το προϊόν σας.

TikTok για διαφήμιση, Προωθηση τικ τοκ

Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας το εργαλείο δημιουργίας διαφημίσεων εντός της εφαρμογής του TikTok, το οποίο σας επιτρέπει να επιλέξετε μια κατηγορία για τη διαφήμισή σας και να δημιουργήσετε μια δημοσίευση με βάση την εικόνα, παρόμοια με μια εγγενή διαφήμιση.

Ανακαλύψτε: Αν θέλετε να εμφανιστείτε στην τροφοδοσία Discover του TikTok, η οποία προσφέρει περιεχόμενο που χορηγείται από μάρκες, μπορείτε να το κάνετε με μια διαφήμιση εντός της εφαρμογής.

Μπορείτε να επιλέξετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας σε μια συγκεκριμένη κατηγορία Discover ή σε μια συνολική ροή. Καμπάνια επιρροής: Οι μάρκες μπορούν επίσης να συνεργαστούν με τους influencers του TikTok για να δημιουργήσουν διαφημίσεις που εμφανίζονται στην εφαρμογή.

Μπορείτε να αφήσετε τους influencers του TikTok να δημιουργήσουν πρωτότυπο περιεχόμενο ή να τους αναδημοσιεύσουν το υπάρχον περιεχόμενό σας. Μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε μια συγκεκριμένη κατηγορία, ηλικιακή ομάδα ή φύλο.

Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν διαφημίζεστε στο TikTok

Κανονισμοί και βέλτιστες πρακτικές διαφημίσεων στο TikTok: Το TikTok έχει αυστηρούς κανόνες για το τι μπορεί να εμφανίζεται στην τροφοδοσία του. Οι διαφημίσεις που δεν πληρούν αυτές τις οδηγίες δεν θα εμφανίζονται.

Αυτές οι οδηγίες ισχύουν για τις διαφημίσεις στην τροφοδοσία και επίσης για τις εγγενείς διαφημίσεις εντός της εφαρμογής. Το κοινό του TikTok είναι κυρίως νεαρό και γυναικείο.

Παρόλο που το TikTok αυξάνει τη δημοτικότητά του μεταξύ των μεγαλύτερων σε ηλικία ενηλίκων, είναι πιθανό να δείτε καλύτερα αποτελέσματα από την καμπάνια σας αν επικεντρωθείτε σε νεότερους καταναλωτές.

Το είδος του περιεχομένου που χρησιμοποιείτε: Η ροή του TikTok αποτελείται κυρίως από περιεχόμενο βίντεο και GIF. Υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί όσον αφορά τους τύπους εικόνων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Η ροή του TikTok υποστηρίζει εικόνες μεγάλου τετράγωνου σχήματος, αν και θα έχετε καλύτερη προβολή αν χρησιμοποιήσετε αντί αυτού μια κάθετη εικόνα. Το TikTok υποστηρίζει επίσης μικρογραφίες, μικρές τετράγωνες εικόνες που εμφανίζονται στην τροφοδοσία δίπλα σε ένα βίντεο.

TikTok Ads

Σύνοψη για TikTok Διαφήμιση

Το TikTok είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για την προσέγγιση νεότερων καταναλωτών και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία όλων των ειδών οπτικών διαφημίσεων.

Παρόλο που το TikTok μπορεί να μην είναι το καλύτερο μέρος για την προώθηση περιεχομένου μεγάλης διάρκειας, είναι ένα εξαιρετικό μέρος για την προώθηση περιεχομένου σε μέγεθος μπουκιάς, όπως επιδείξεις προϊόντων, συνεντεύξεις με πελάτες ή ακόμη και σύντομες κριτικές προϊόντων.

Το TikTok διαθέτει επίσης ένα μεγάλο δίκτυο επιρροών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει στην προώθηση της μάρκας σας. Είτε στοχεύετε σε νεότερους καταναλωτές είτε θέλετε να διαφημιστείτε σε μικρότερη μορφή, το TikTok είναι μια αποτελεσματική πλατφόρμα μάρκετινγκ.