Στο παρελθόν έλεγαν το μέλλον είναι το διαδίκτυο και λέγαμε σιγά. Τώρα όμως είναι και θα συνεχίσει.
Η επιχείρηση μου
Γι’ αυτό είναι σημαντικό να αρχίσετε να εξετάζετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διαδικτυακή διαφήμιση για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα έντυπα μέσα (που δεν είναι καν οικονομικά αποδοτικά πλέον), η διαδικτυακή διαφήμιση παρέχει πολλαπλά οφέλη τόσο για μικρές όσο και για μεγάλες επιχειρήσεις.
Πώς ακριβώς όμως ξεκινάς; Δημιουργήσαμε έναν εύκολο στην κατανόηση οδηγό για την υλοποίηση μιας επιτυχημένης διαδικτυακής διαφημιστικής καμπάνιας για την επιχείρηση σας!
Μέρος 1: Η σημασία της διαδικτυακής διαφήμισης
Η διαδικτυακή διαφήμιση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα μεγάλο κοινό. Μπορεί να είναι πιο αποδοτική από την παραδοσιακή διαφήμιση, ειδικά αν προσπαθείτε να προσεγγίσετε άτομα στην περιοχή σας, που δεν έχουν χρόνο ή χρήματα για να διαβάσουν την εφημερίδα κάθε μέρα.
Οι διαδικτυακές διαφημίσεις σάς δίνουν επίσης περισσότερο έλεγχο για το πού και πότε εμφανίζονται.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαδικτυακές διαφημίσεις σε ιστότοπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter, οι οποίοι επιτρέπουν την εξαιρετικά στοχευμένη στόχευση με βάση δεδομένα χρήστη όπως η ηλικία, το φύλο και η τοποθεσία.
Αυτό σημαίνει ότι η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται μόνο από άτομα που είναι πιθανό να αγοράσουν από εσάς ή να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας—που σημαίνει ότι είναι πολύ λιγότερο πιθανό κάποιος να εκνευριστεί βλέποντας άσχετες διαφημίσεις!
Τέλος, η διαδικτυακή διαφήμιση επιτρέπει μεγαλύτερες δυνατότητες αναφοράς από ό,τι οι παραδοσιακές μορφές μέσων επί πληρωμή.
Οι περισσότερες ψηφιακές πλατφόρμες παρέχουν ισχυρά εργαλεία ανάλυσης με τα οποία οι διαφημιστές μπορούν να παρακολουθούν πόσο καλά αποδίδουν οι καμπάνιες τους (και να προσαρμόζονται ανάλογα).
Μέρος 2: Κατανόηση του Διαδικτύου
Οργανική αναζήτηση
Η οργανική αναζήτηση αναφέρεται στα μη πληρωμένα αποτελέσματα που εμφανίζονται σε μια σελίδα. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως η λίστα της Google με ανερχόμενα θέματα, αποτελέσματα από ειδησεογραφικούς ιστότοπους και ούτω καθεξής.
Πληρωμένη αναζήτηση
Η πληρωμένη αναζήτηση αναφέρεται σε διαφημίσεις που εμφανίζονται στο επάνω μέρος της οθόνης σας όταν κάνετε μια αναζήτηση στο Google.
Στη διαφήμιση πληρωμένης αναζήτησης, οι διαφημιστές πληρώνουν χρήματα για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους πάνω από όλα τα άλλα αποτελέσματα σε μια σελίδα και χρεώνονται κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή τους ή συνδέεται μέσω αυτής.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα διαδικτυακό περιβάλλον όπου οι άνθρωποι μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους δημοσιεύοντας περιεχόμενο και σχολιάζοντας ο ένας τις αναρτήσεις του άλλου.
Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων το Facebook, το Twitter, το Instagram και το YouTube.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Μέρος 3: Προσδιορισμός του κοινού και των στόχων σας, διαφημιση
- Πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε είδος διαφήμισης, είναι επιτακτική ανάγκη να γνωρίζετε ακριβώς ποιο είναι το κοινό-στόχος σας.
- Πρέπει να ξεκαθαρίσετε τι είναι αυτό που θέλουν και πώς καταναλώνουν περιεχόμενο στο διαδίκτυο.
Αφού περιορίσετε τις προσωπικότητες του ιδανικού πελάτη (ή των πελατών σας), σκεφτείτε τι θα τους παρακινούσε να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες από την επιχείρησή σας.
Με άλλα λόγια, ορίστε με σαφήνεια τους στόχους και τα κίνητρά τους, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ ειδικά προσαρμοσμένο σε αυτούς.
Kοινό στόχο
Αφού προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας και τους κύριους στόχους, δημιουργήστε έναν προϋπολογισμό για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο με βάση αυτούς τους παράγοντες.
Καθώς και τυχόν πρόσθετους παράγοντες όπως το χρονικό πλαίσιο ή η γεωγραφία και θυμηθείτε: είναι καλύτερα να διαθέσετε λιγότερα χρήματα περισσότερο αν είναι δυνατόν!
Εάν τα πράγματα πάνε καλά κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμαστικής περιόδου, εξετάστε το ενδεχόμενο να αυξήσετε τις δαπάνες με την πάροδο του χρόνου μέχρι να φτάσετε σε ένα ποσό όπου η απόδοση επένδυσης ανταποκρίνεται στις προσδοκίες (περισσότερα για αυτό αργότερα).
Απλώς έχετε κατά νου ότι δεν υπάρχουν εγγυήσεις όσον αφορά τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. ακόμη και με προσεκτική έρευνα στα δημογραφικά στοιχεία και τις επιλογές στόχευσης βάσει πρόθεσης, όπως η επαναστόχευση διαφημίσεων, ορισμένες καμπάνιες θα αποτύχουν ενώ άλλες έχουν επιτυχία πέρα από την πιο τρελή φαντασία οποιουδήποτε!
Μέρος 4: Επιλέξτε τις λέξεις-κλειδιά και την τοποθεσία εστίασης σας
Επιλέξτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά
Έχουμε ξανα αναφερθεί στις λέξεις κλειδιά σε αυτό το άρθρο “Διαφήμιση στο Google Adwords”
Επιλέξτε τις σωστές τοποθεσίες
Αυτό είναι απίστευτα σημαντικό, επειδή είναι ο κύριος παράγοντας που καθορίζει πόση επισκεψιμότητα θα λάβετε από μια δεδομένη λέξη-κλειδί ή ομάδα διαφημίσεων.
Εάν στοχεύετε μόνο συγκεκριμένες πόλεις, για παράδειγμα, αλλά ο ιστότοπός σας δεν είναι δημοφιλής εκεί και δεν κατατάσσεται καλά για αυτούς τους όρους ούτως ή άλλως (ή αν έχει ήδη υψηλή κατάταξη), τότε σπαταλάτε χρήματα σε κλικ που δεν θα μετατρέπονται σε πελάτες.
Επομένως, φροντίστε να επιλέξετε τοποθεσίες όπου η επιχείρησή σας έχει παρουσία και μπορεί να αυξήσει το κοινό της με την πάροδο του χρόνου, προωθώντας τον εαυτό της στο διαδίκτυο ή σκεφτείτε εάν έχει νόημα να δημιουργήσετε διαφημίσεις που στοχεύουν συνολικά διαφορετικές περιοχές!
Επιλέξτε προϋπολογισμό
Το κόστος ανά κλικ (CPC) για αυτές τις διαφημίσεις τείνει να είναι υψηλότερο από άλλους τύπους υπηρεσιών επί πληρωμή διαφήμισης, όπως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO).
Για να διατηρήσετε χαμηλά το κόστος, διατηρώντας παράλληλα ένα αποδεκτό ποσοστό απόδοσης επένδυσης (ROI), το ποσό των χρημάτων που δαπανήθηκαν σε σύγκριση με τα έσοδα που παράγονται συνιστούμε να ορίσετε ένα ημερήσιο όριο για το πόσα χρήματα πρέπει να δαπανά κάθε καμπάνια ανά ημέρα προτού τεθεί αυτόματα σε παύση».
Μέρος 6: Προϋπολογισμό και επιλογές επένδυσης
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τον προϋπολογισμό και τις επιλογές χρηματοδότησης. Εάν δεν το κάνετε, τότε πώς μπορείτε να προγραμματίσετε πόσα χρήματα θα ξοδέψετε για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο;
Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να ξοδέψετε πολλά χρήματα μόνο και μόνο επειδή σας φαίνεται ότι πρέπει να κάνετε.
Επιχείρηση κεφάλαια
Ωστόσο, εάν η επιχείρησή σας δεν έχει αρκετά κεφάλαια ή δεν είναι σε καλή οικονομική κατάσταση, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε καταστροφή. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι όλα αυτά τα χρήματα που δαπανώνται για διαφημίσεις Google AdWords μόνο για να είναι αναποτελεσματικά επειδή δεν βελτιστοποιήθηκαν σωστά!
Για παράδειγμα, ας πούμε ότι ένας από τους κύριους στόχους της επιχείρησής σας είναι να επεκταθεί διεθνώς στην Ευρώπη εντός 5 ετών (ή όποιο χρονικό διάστημα λειτουργεί καλύτερα για τις ανάγκες σας).
Προκειμένου αυτός ο στόχος να επιτευχθεί με επιτυχία χωρίς να υπερβεί τον προϋπολογισμό ή να προκαλέσει προβλήματα με τις στρατηγικές διαχείρισης.
Μέρος 7: Σχεδιάστε τη σελίδα προορισμού σας
Απλό σχέδιο
Χρησιμοποιήστε ένα απλό σχέδιο. Η σελίδα προορισμού σας θα πρέπει να μεταφέρει το ίδιο μήνυμα και την ίδια επωνυμία με τη διαφήμισή σας, αλλά δεν θέλετε να μοιάζει ακριβώς με τη διαφήμιση.
Παρότρυνση για δράση
Συμπεριλάβετε μια παρότρυνση για δράση. Ενημερώστε τους επισκέπτες τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια για να έρθετε σε επαφή μαζί τους (όπως “Συμπληρώστε αυτήν τη φόρμα”), ακολουθούμενο από ένα κίνητρο (“και θα σας στείλουμε τον οδηγό μας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις”) εάν αναλάβετε δράση στη σελίδα προορισμού σας.
Βίντεο
Συμπεριλάβετε ένα βίντεο που εξηγεί περισσότερα σχετικά με το τι προσφέρετε ή γιατί οι άνθρωποι πρέπει να αγοράσουν από εσάς εκείνη τη στιγμή και όχι αργότερα.
Εάν είναι δυνατόν, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε μαρτυρίες από άλλους πελάτες που χρησιμοποίησαν τα προϊόντα σας με επιτυχία πριν ή μετά την πραγματοποίηση αγορών μέσω του ιστότοπού σας αυτοί οι τύποι κοινωνικής απόδειξης μπορεί να είναι πολύ πειστικοί για υποψήφιους που εξακολουθούν να αποφασίζουν εάν εμπιστεύονται ή όχι αρκετά αυτά που λέτε με την επιχείρησή τους!
Μετατροπή
Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια σαφής διαδρομή για τη μετατροπή, συμπεριλαμβάνοντας και τους δύο συνδέσμους που οδηγούν σε επιλογές αγοράς και πληροφορίες σχετικά με το πόσος χρόνος απομένει για να αυξηθούν σημαντικά οι τιμές (εάν ισχύει).
Αυτό βοηθάει να διασφαλιστεί ότι κανείς δεν θα μείνει πίσω επειδή δεν έκανε κλικ αρκετά γρήγορα όταν αυτή η ευκαιρία εμφανίστηκε.
Μέρος 8: Ανάλυση μετρήσεων απόδοσης
Οι μετρήσεις απόδοσης, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιούνται για τη μέτρηση των αποτελεσμάτων των καμπανιών σας. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να προσδιορίσετε εάν μια καμπάνια ήταν επιτυχής ή όχι και εάν πρέπει να συνεχίσετε με αυτήν ή να κάνετε αλλαγές.
Μετρήσεις απόδοσης
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μετρήσεις απόδοσης ως οδηγό για μελλοντικές καμπάνιες. Αν γνωρίζετε ότι τα άτομα που είδαν τη διαφήμιση Α ή τη διαφήμιση Β έκαναν κλικ σε έναν από τους συνδέσμους τους, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις γνώσεις κατά τη δημιουργία μιας νέας καμπάνιας για το ίδιο κοινό στο μέλλον.
Δεν χρειάζεται να ξεκινάτε από το μηδέν κάθε φορά. απλά επιλέξτε πού θέλετε να βελτιώσετε και ξεκινήστε από εκεί!
Μέρος 9: Κάντε αλλαγές για να βελτιώσετε την απόδοση
- Κάντε αλλαγές για να βελτιώσετε την απόδοση.
- Αναλύστε μετρήσεις απόδοσης.
- Κάντε αλλαγές για να βελτιώσετε τις μετρήσεις απόδοσης.
Μέχρι τώρα έχετε συγκεντρώσει αρκετά δεδομένα για να γνωρίζετε τι λειτουργεί και τι όχι, οπότε ήρθε η ώρα να κάνετε κάποιες τροποποιήσεις.
Ωστόσο, προτού κάνετε οτιδήποτε άλλο: βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας στοχεύουν στο σωστό κοινό, άτομα που πραγματικά θέλουν αυτό που προσφέρετε και αποφύγετε τη σπατάλη χρημάτων μέσω άσχετων τοποθετήσεων ή τη στόχευση πολύ μεγάλου τμήματος κοινού με το ίδιο αντίγραφο διαφήμισης.
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε με το σχεδιασμό διαφημίσεων banner και τη συγγραφή διαφημίσεων.
Είμαστε μια επαγγελματική διαφημιστική εταιρεία που ειδικεύεται στη διαδικτυακή διαφήμιση.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τη διαφήμισή σας στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@xnweb.gr η στο 6947941044.
Bonus
Google ΧΑΡΤΕΣ, Google XΑΡΤΕΣ ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ
Οι διαφημίσεις Χαρτών Google είναι ένας από τους πιο οικονομικούς τρόπους για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Μπορείτε να τοποθετήσετε διαφημίσεις στους Χάρτες Google και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα για να δείτε την απόδοση των διαφημίσεών σας.
Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, τοποθεσίες και ενδιαφέροντα.
ΠΩΣ ΒΡΙΣΚΩ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βρείτε λέξεις-κλειδιά για διαφημίσεις. Ένας τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το Google AdWords Keyword Planner.
Αυτό το εργαλείο μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και τις οποίες οι άνθρωποι είναι πιθανό να αναζητήσουν όταν αναζητούν πληροφορίες για την επιχείρησή σας.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών, όπως το Google Trends και το Google AdWords Keyword Planner, για να δείτε εάν ορισμένες λέξεις-κλειδιά αναζητούνται πιο συχνά από άλλες.
Μπορείτε επίσης να ρωτήσετε τους πελάτες σας σε ποιες λέξεις-κλειδιά θα ήθελαν να εστιάσετε κατά τη δημιουργία των διαφημίσεών σας.
1η σελιδα google, Ναι θέλω στην πρωτη σελiδα Google
Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να βρεθείτε στην πρωτη σελiδα Google είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Αυτό σημαίνει να γράφετε για θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό σας, να παρέχετε πολύτιμες πληροφορίες και να παρέχετε μοναδικές προοπτικές.
Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας φαίνεται επαγγελματικός και είναι εύκολος στην πλοήγηση.
Τέλος, δημιουργήστε ισχυρούς συνδέσμους πίσω στον ιστότοπό σας από άλλους ιστότοπους και πηγές περιεχομένου, ώστε οι επισκέπτες σας να μπορούν να μάθουν περισσότερα για το τι έχετε να προσφέρετε.
Συμπέρασμα
Αν αναζητάτε έναν τρόπο να ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο, η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή.
Σας δίνει την ευκαιρία να συνδεθείτε με πιθανούς πελάτες που αναζητούν ενεργά επιχειρήσεις σαν τη δική σας.
Η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε μεγαλύτερο κοινό από ό,τι θα επέτρεπαν μόνο οι παραδοσιακές μέθοδοι. Αλλά προτού μεταβείτε σε αυτή τη νέα λεωφόρο μάρκετινγκ, σας συνιστούμε να κάνετε λίγη έρευνα πρώτα.
Μάθετε ποιο είδος κοινού είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες σας και πού ζει, έτσι ώστε όταν δημιουργείτε διαφημίσεις για αυτούς αργότερα (το οποίο συνιστούμε ανεπιφύλακτα να κάνετε), θα είναι ευκολότερο να γνωρίζετε ακριβώς ποιος τύπος περιεχομένου χρειάζεται να συνδυαστεί Εκ των προτέρων!
Επικοινωνήστε μαζί μας για να αναλάβουμε την διαδικτυακή σας προβολή.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Δεν ανοιγει το viber στο κινητο, τι φταίει – τι πρέπει να κάνω!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδιωτικό Άλμπουμ Xiaomi: Το Κρυφό Χαρακτηριστικό που Πρέπει να Ξέρετε!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑRunwayML: Το Μυστικό Όπλο για Εντυπωσιακά Βίντεο και Γραφικά, τα 5 Καλύτερα Χαρακτηριστικά του
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ