Τα πλεονεκτήματα της ύπαρξης ιστοσελίδας για παραγγελίες φαγητού, πίτσα
Εάν ασχολείστε με την επιχείρηση τροφίμων, τότε είναι πιθανό να έχετε μια φυσική τοποθεσία όπου οι άνθρωποι μπορούν να έρθουν και να φάνε την νόστιμη πίτσα σας.
Ωστόσο, η πλειονότητα των πελατών σας ενδέχεται να μην είναι σε θέση να επισκεφτεί το κατάστημά σας κατά τη διάρκεια των γευμάτων τους για διάφορους λόγους, όπως ωράριο εργασίας ή σχολείου, ή εάν μένουν πολύ μακριά από την τοποθεσία της επιχείρησής σας ή ίσως επειδή απλώς δεν βρίσκονται τη γειτονιά κάθε συγκεκριμένη μέρα.
Για αυτούς τους πελάτες, θα ήταν πολύ βολικό να υπάρχει μια ιστοσελίδα παραγγελιών μέσω διαδικτύου, καθώς θα μπορούσαν απλώς να συνδεθούν στο διαδίκτυο και να κάνουν τις παραγγελίες τους στην άνεση του σπιτιού τους και να παραλάβουν την παραγγελία όταν είναι έτοιμοι.
Συνοχή
Μια ιστοσελίδα παραγγελιών πίτσας μπορεί να αφαιρέσει τις εικασίες σχετικά με το τι να ετοιμάσετε για δείπνο κάθε βράδυ.
Επιτρέποντας στους πελάτες να παραγγείλουν τα αγαπημένα τους πιάτα από τα αγαπημένα τους εστιατόρια, μπορούν να είναι σίγουροι ότι θα πάρουν ακριβώς αυτό που λαχταρούν.
Και με όλες τις επιλογές που παρέχει μια ιστοσελίδα, είναι βέβαιο ότι θα βρουν κάτι που θα ευχαριστήσει όλους στην οικογένεια. Αυτό όχι μόνο θα τους εξοικονομήσει χρόνο, αλλά θα εξασφαλίσει επίσης ότι παίρνουν ποιοτικά συστατικά χωρίς να βγαίνουν από το σπίτι.
Θα έχουν επίσης περισσότερο χρόνο να αφιερώσουν σε άλλα πράγματα και θα αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στο μαγείρεμα κάθε μέρα.
Τέλος, τρώγοντας πιο υγιεινά και έχοντας περισσότερη ενέργεια όλη την ημέρα, αυτά τα άτομα θα δουν βελτίωση στην υγεία τους.
Αυτοματοποίηση
Όταν έχετε μια ιστοσελίδα παραγγελιών φαγητού, οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν φαγητό στο διαδίκτυο χωρίς να χρειάζεται να καλέσουν το εστιατόριό σας.
Αυτό μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα, καθώς δεν θα χρειαστεί να προσλάβετε επιπλέον προσωπικό για να λάβετε τηλεφωνικές παραγγελίες.
Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να κάνουν τις παραγγελίες τους οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας. Δεν χρειάζεται να είστε ανοιχτοί 24 ώρες για να έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία.
Επίσης, δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε για την πρόσληψη ατόμων για διακοπές και τη σύναψη πιο ακριβών ασφαλιστηρίων συμβολαίων, επειδή το εστιατόριό σας θα είναι κλειστό για εκείνες τις ημέρες.
Επιπλέον, είναι ευκολότερο για τους πελάτες να διαβάσουν το μενού στο διαδίκτυο από ό,τι όταν έρχονται στο κατάστημά σας.
Θα μπορούν να αποφασίζουν τι θέλουν πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά από ό,τι αν διάβαζαν από μια κάρτα μενού.
Και θα ξέρετε ακριβώς πόσοι πελάτες παραγγέλνουν από το εστιατόριό σας κάθε μέρα – ακόμα κι αν δεν είναι εκεί αυτοπροσώπως!
Κλιμακότητα
Ένας ιστότοπος είναι πολύ πιο εύκολος στην κλίμακα από ένα φυσικό εστιατόριο. Μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα στοιχεία στο μενού, να δέχεστε παραγγελίες από περισσότερους πελάτες και ακόμη και να προσφέρετε παράδοση χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε για επιπλέον χώρο ή προσωπικό.
Αυτό το καθιστά μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους χωρίς επιπλέον κόστος. Ωστόσο, χρειάζεστε λίγη γνώση προγραμματισμού για να ρυθμίσετε τον ιστότοπό σας.
Ευτυχώς, υπάρχουμε εμείς που μπορούμε να δημιουργήσουμε την ιστοσελίδα σας με δυνατότητα παραγγελιοληψίας.
Άλλοι ζητάνε πάνω από 1200€. Εμείς επειδή καταλαβαίνουμε την αγορά και γνωρίζουμε τις ανάγκες του κάθε πελάτη μας, σας προκαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας να μας πείτε τι θέλετε, για να δείτε ότι εμείς ΕΙΜΑΣΤΕ δίπλα στον πελάτη.
Πλεονεκτήματα Μάρκετινγκ
Μια ιστοσελίδα παραγγελιών πίτσας ή φαγητού μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέους πελάτες που μπορεί να μην γνωρίζουν το εστιατόριό σας.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπο για να στοχεύσετε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία με τις προσπάθειες μάρκετινγκ που κάνετε.
Επιπλέον, ένας ιστότοπος παραγγελιών φαγητού μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της αφοσίωσης των πελατών και στην επανάληψη των εργασιών. Και τέλος, η ύπαρξη ενός ιστότοπου για παραγγελίες φαγητού μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρήματα από το κόστος μάρκετινγκ, μειώνοντας την εξάρτησή σας από υπηρεσίες παράδοσης τρίτων.
Χαμηλό κόστος σε κλίμακα
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της ύπαρξης ιστότοπου παραγγελιών φαγητού είναι ότι έχει χαμηλό κόστος σε κλίμακα. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για πράγματα όπως έξοδα απογραφής, αποστολής ή διεκπεραίωσης.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας υπολογιστής και μια σύνδεση στο διαδίκτυο. Αυτό καθιστά εύκολο να ξεκινήσετε και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας χωρίς να σπάσετε τα χρήματα. Σημαίνει επίσης ότι θα μπορείτε να μπείτε σε περισσότερες αγορές από ό,τι σε επιχειρήσεις με φυσικές τοποθεσίες.
Και με τη σειρά του, κερδίστε περισσότερα χρήματα από αυτά! Εφόσον έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και δεν βρίσκονται πολύ μακριά, οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν τα νόστιμα πιάτα σας.
Επιπλέον, θα εξοικονομήσετε κόστος μεταφοράς που μπορεί να αθροιστεί γρήγορα εάν λειτουργείτε πολλά εστιατόρια.
Ιστοσελίδα για παραγγελία πιτσας, Παραγγελία online
Υπάρχουν πλατφόρμες που μπορείτε να βάλετε τις πίτσες σας και να μπορεί ο πελάτης να παραγγέλνει. ΑΛΛΑ οι πλατφόρμες αυτές κρατάνε προμήθεια σε κάθε παραγγελία.
Όπως η efood, wolt και πολλές άλλες.
Γιατί να μην έχετε την δικιά σας ιστοσελίδα, να πετάγονται διάφορες προσφορές ή κουπόνια σε κάθε παραγγελία που γίνεται.
Γνωρίζεται διάφορες μεγάλες εταιρίες που έχουν την δικιά τους ιστοσελίδα όπως
ΠΙΤΣΑ ΦΑΝ, https://www.pizzafan.gr
ΠΙΤΣΑ ΕΧPRESS, https://pizza-express.gr
DOMINO, https://www.dominos.gr
και πολλές πολλές άλλες, Τα πλεονεκτήματα τα αναφέραμε πιο πάνω για την δημιουργία ιστοσελίδας με δυνατότητα online παραγγελίας.
Άλλο ένα μεγάλο πλεονέκτημα το να έχετε ιστοσελίδα είναι το Blog.
Τι είναι το blog, διαβάστε το άρθρο μας.
Θα σας δώσω στατιστικά και παραδείγματα. Πολύ σημαντικό σε κάθε άρθρο είναι οι λέξεις κλειδιά που βάζουμε και το τι ψάχνει ο κόσμος.
Παράδειγμα 1
“ζυμη για πιτσα” – “ζύμη για πίτσα”
Αυτή η φράση- λέξη κλειδί δηλαδή ζύμη για πίτσα έχει 17Κ σε 3 ημέρες.
Πάρα πολύς κόσμος, άρα για να έρθει κάποιος/α στην ιστοσελίδα σας εκτός από την διαφήμιση είναι και η συγγραφή άρθρων.
Οπότε είστε στο αντικείμενο αυτό και ξέρετε τι να γράψετε.
Παράδειγμα 2
“πιτσα ακησ” – “ζυμη για πιτσα ακησ”
Στην google ο βασιλιάς στις συνταγές και το έχει αποδείξει είναι ο Άκης. Άρα ο κόσμος που ψάχνει με την λέξη-κλειδί “πιτσα ακησ” – “ζυμη για πιτσα ακησ” είναι 3,4Κ σε 7 ώρες και συνέχεια αλλάζει. Τρομερό νούμερο.
Παράδειγμα 3
“πιτσα συνταγη” – “ευκολη ζυμη για πιτσα”
Μπορείτε να φτιάξετε ένα άρθρο που να εξηγείτε μια συνταγή για πίτσα. Πόσο εύκολο για εσάς. Και εάν τραβήξετε και βίντεο και το ανεβάσετε στην ιστοσελίδα σας ακόμη καλύτερα. Ο κόσμος θέλει εύκολες συνταγές και γρήγορες. Στατιστικά η φράση αυτή έχει 3,1Κ σε 4ημέρες.
Παράδειγμα 4
“σαλτσα για πιτσα”
Με κίνηση 3.9Κ σε 2 ημέρες δεν γίνεται να μην επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας όσοι ψάχνουν σαλτσα για πιτσα. Ακόμη και εγώ έχω ψάξει.
Παράδειγμα 5
“αφρατη ζυμη για πιτσα”
Αυτή την έψαξε μια φίλη μου χθες και μπήκαμε από περιέργεια να δούμε εάν ο κόσμος ψάχνει αφρατη ζυμη για πιτσα ακριβώς έτσι. Και ναι, 2.1Κ σε 10 ημέρες. Ούτε χαμηλό αλλά ούτε και υψηλό.
Τεκμηρίωση online παραγγελίας
Θα μου πείτε γιατί σας γράφω τα στατιστικά αυτά, πολύ απλά θα βρείτε πιο εύκολα το άρθρο μας.
Οι σωστές λέξεις κλειδιά είναι και η επιτυχία της ιστοσελίδας σας εάν θέλετε οργανική αναζήτηση, δηλαδή να μην πληρώνετε διαφημίσεις. Αλλά αυτό θέλει υπομονή και κόπο.
Το αναλαμβάνουμε εμείς αυτό ανάλογα πόσα άρθρα θέλετε το μήνα. Το καλύτερο 1 άρθρο κάθε 3 ημέρες.
Επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας λύσουμε όλες τις απορίες.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Γιατί δεν ανοίγει η εφαρμογή viber;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπλοκάρισμα (αποκλεισμός) / ξεμπλοκαρισμα Viber επαφής ή τηλ. αριθμού
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν ανοιγει το viber στο κινητο, τι φταίει – τι πρέπει να κάνω!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ