5/5 - (1 vote)

Πώς να σχεδιάσετε μια ιστοσελίδα που οδηγεί σε κρατήσεις – Κατασκευή Ιστοσελίδας Ξενοδοχείου

Περιεχόμενα Άρθρου

Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός μικρού ή μεσαίου μεγέθους ξενοδοχείου, τότε ο ιστότοπός σας είναι κρίσιμος για την επιτυχία της επιχείρησής σας περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κανάλι μάρκετινγκ που έχετε στη διάθεσή σας.

Η πιο σημαντική μέτρηση που θα έχετε στο τέλος κάθε μήνα είναι το ποσοστό μετατροπών σας, το οποίο θα πρέπει να είναι περίπου το 3 τοις εκατό (3%).

  • Πώς όμως παίρνετε αυτόν τον αριθμό;
  • Ποια είναι τα πράγματα που κοιτάζουν οι άνθρωποι όταν επισκέπτονται τον ιστότοπό σας;
  • Τι πρέπει να δουν;

Σε αυτό το άρθρο, θα σας βοηθήσουμε να μάθετε πώς να γίνει η Κατασκευή Ιστοσελίδας Ξενοδοχείου που οδηγεί τις κρατήσεις και σας βοηθά να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό σας.

Ιστοσελίδες για ξενοδοχεία

5 τρόποι με τους οποίους μπορείτε να φτιάξετε εκπληκτικές Ιστοσελίδες για ξενοδοχεία

Ο ιστότοπος του ξενοδοχείου σας, Κατασκευή Ιστοσελίδας Ξενοδοχείου είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ. Αποτελεί μέρος της στρατηγικής σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ, που σας βοηθά να προσεγγίσετε τους ιδανικούς επισκέπτες σας εκεί που περνούν το χρόνο τους: στο διαδίκτυο.

Και ενώ οι ξενοδόχοι και άλλοι επαγγελματίες της φιλοξενίας μπορούν να μάθουν από κάθε κλάδο εκεί έξω, η δημιουργία ενός εντυπωσιακού σχεδιασμού ιστοτόπου ξενοδοχείου είναι πολύ πιο εύκολη από ό,τι στο παρελθόν. Ακολουθούν πέντε βασικοί παράγοντες για τη δημιουργία ενός εκπληκτικού σχεδιασμού ιστότοπου ξενοδοχείου.

Βήμα 1 – Καθορίστε πόσες σελίδες θα υπάρχουν στον ιστότοπο, Κόστος κατασκευής ιστοσελίδας

Αυτό εξαρτάται καθαρά από το τι θέλετε να μπορούν να λάβουν οι επισκέπτες από τον ιστότοπό σας. Προσπαθείς απλώς για πληροφορίες; Ή έχετε δωμάτια με δυνατότητα κράτησης, εκδηλώσεις και μια λίστα με ανέσεις;

Προσδιορίστε αυτά τα πράγματα εκ των προτέρων και βεβαιωθείτε ότι το σχέδιό σας μπορεί να τα καλύψει όλα. Είναι καλύτερο να δημιουργείτε σελίδες πέρα ​​από αυτό που θα χρειαστείτε παρά να τις χάσετε εντελώς.

Ιστοσελίδες για ξενοδοχεία

Βήμα 2 – Αποφασίστε πόσες πληροφορίες θέλετε σε κάθε σελίδα, Οικονομικη κατασκευη ιστοσελιδας

Πολύ λίγο, ο ιστότοπός σας,Κατασκευή Ιστοσελίδας Ξενοδοχείου μπορεί να φαίνεται μπερδεμένος ή μειλίχιος. Πάρα πολύ, μπορεί να αισθάνεται ακατάστατο ή συντριπτικό.

Καθώς αποφασίζετε ποιο περιεχόμενο θέλετε σε κάθε σελίδα, να έχετε κατά νου πόσο χρόνο είναι διατεθειμένοι να αφιερώσουν οι επισκέπτες σας για την ανάγνωση. στοχεύστε σε 400-800 λέξεις ανά σελίδα (ή περισσότερες).

Χρησιμοποιήστε μοναδικές εικόνες, αλλά μην υπερβάλλετε, καθώς μπορεί να αποσπούν την προσοχή. Να θυμάστε ότι ο κύριος στόχος σας είναι συνήθως η μετατροπή: να κάνετε τους επισκέπτες να προβούν σε μια ενέργεια στον ιστότοπό σας, όπως η κράτηση δωματίου.

Βήμα 3 – Επιλέξτε κατάλληλο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), ιστοσελιδες για ξενοδοχεια

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επιλέξετε ποιο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) θα χρησιμοποιήσετε.

Υπάρχουν πολλές επιλογές εκεί έξω, όπως WordPress, Joomla, Drupal.

Το CMS που θα επιλέξετε θα εξαρτηθεί από το είδος του ιστότοπου που θέλετε. Εάν ο ιστότοπός σας είναι πολύ απλός με μόνο μία ή δύο σελίδες, τότε το WordPress μπορεί να είναι μια καλή επιλογή για εσάς.

Ο λόγος που είναι ιδανικό για αρχάριους είναι επειδή είναι πολύ διαισθητικό και εύκολο στη ρύθμιση – ακόμα κι αν οι τεχνολογικές σας δεξιότητες δεν είναι τόσο ισχυρές όσο άλλες.

Οικονομικη κατασκευη ιστοσελιδας

Βήμα 4 – Αξιολογήστε τις ανάγκες περιεχομένου

Αξιολογήστε τις ανάγκες περιεχομένου σας εξετάζοντας τι έχετε, τι λείπει και γιατί λείπει. Τα κενά περιεχομένου είναι κρίσιμα κατά την ανάπτυξη ημερολογίων σύνταξης, επομένως φροντίστε να τα συμπεριλάβετε σε όλες τις αξιολογήσεις.

Μην ξεχνάτε τις συνέχειες – τρέχον περιεχόμενο που μπορεί να χρειάζεται ενημέρωση ή παλιά κομμάτια περιεχομένου που μπορεί να χρειάζονται ενημέρωση.

Τα στοιχεία σας μπορεί να αποτελούνται από: κείμενο, βίντεο, ήχο ή εικόνες από μόνα τους ή σε οποιονδήποτε συνδυασμό. Θα μπορείτε να βάλετε τα πάντα στη στρατηγική σας αφού προσδιορίσετε ακριβώς τι είναι και πώς είναι οργανωμένα.

Βήμα 5 – Μεταφράστε το σε άλλη γλώσσα (εάν απαιτείται)

Μερικές φορές, για να προσεγγίσετε το στοχευμένο κοινό σας, θα χρειαστείτε το περιεχόμενό σας μεταφρασμένο σε άλλη γλώσσα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με διαδικτυακές μεταφραστικές υπηρεσίες όπως το i18next ή το phraseapp, αλλά αυτές οι εταιρείες χρεώνουν χρήματα για μεταφράσεις.

Επομένως, πριν μεταφράσετε οποιοδήποτε κείμενο ή εικόνα σε άλλη γλώσσα, συνιστάται να ανεβάσετε το έγγραφό σας σε έναν ιστότοπο και να ρωτήσετε τα μέλη αυτής της κοινότητας εάν είναι πρόθυμα να το μεταφράσουν δωρεάν.

Αν ναι, απλώς στείλτε τους ένα email με οδηγίες για το πώς θα θέλατε να μεταφραστεί και προσφέρετε κάποιο είδος κινήτρου (π.χ. χρηματικό) εάν το ολοκληρώσουν με επιτυχία και έγκαιρα.

Αυτοί οι τύποι ιστοτόπων επιτρέπουν σε μεταφραστές από όλο τον κόσμο να συναντηθούν και να βοηθήσουν τους ανθρώπους να μεταφράσουν το γραπτό τους περιεχόμενο και διάφορες μορφές μέσων σε διαφορετικές γλώσσες.

κατασκευή ιστοσελίδων για ξενοδοχεία

6 Κορυφαίες συμβουλές για το τι κάνει τους ιστότοπους ξενοδοχείων διαφορετικούς από άλλους τύπους ιστοτόπων

Τα ξενοδοχεία είναι μοναδικά μεταξύ των μικρών επιχειρήσεων καθώς έχουν διαφορετικές απαιτήσεις από τους περισσότερους άλλους τύπους εταιρειών.

Οι ιστότοποι ξενοδοχείων, ενώ μοιράζονται πολλά χαρακτηριστικά με ιστοσελίδες επιχειρήσεων, πρέπει να παρέχουν στους επισκέπτες του ξενοδοχείου όλα όσα χρειάζονται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή τους.

Ακολουθούν έξι κορυφαίες συμβουλές για το σχεδιασμό κατασκευής ιστοσελίδων ξενοδοχείων.

1. Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας

Το πρώτο βήμα είναι να κατανοήσετε ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Προσπαθείτε να προσελκύσετε επισκέπτες του ξενοδοχείου; Ταξιδιώτες που σχεδιάζουν ένα ταξίδι; Επιχειρηματικό ταξίδι.

2. Κρατήστε τα πράγματα απλά

Δεν υπάρχει λόγος να κάνετε τα πράγματα πιο περίπλοκα από όσο πρέπει. Οι ιστότοποι ξενοδοχείων θα πρέπει να περιλαμβάνουν όλες τις βασικές πληροφορίες που χρειάζεται ένας επισκέπτης, τοποθεσία, τιμές, ανέσεις και κοντινά αξιοθέατα αλλά δεν υπάρχει λόγος να προσθέσετε επιπλέον περιεχόμενο, εκτός εάν αφορά άμεσα τους επισκέπτες του ξενοδοχείου ή τους πιθανούς επισκέπτες του ξενοδοχείου.

3. Βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες μπορούν να σας βρουν

Οι ιστότοποι ξενοδοχείων συχνά δεν κατατάσσονται τόσο ψηλά όσο άλλοι τύποι ιστότοπων, επειδή δεν λαμβάνουν τόση επισκεψιμότητα αναζήτησης. Για να καταπολεμηθεί αυτό, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να βελτιστοποιήσουν τις σελίδες τους με λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με κρατήσεις ξενοδοχείων και τοπικά αξιοθέατα.

Κόστος κατασκευής ιστοσελίδας

4. Χρήση εικόνων

Οι ιστότοποι ξενοδοχείων θα πρέπει να χρησιμοποιούν εικόνες όπου είναι δυνατόν. Μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις, αλλά ακόμα πιο σημαντικό, δείχνει στους πιθανούς πελάτες τι ακριβώς θα λάβουν αν κάνουν κράτηση για το δωμάτιο του ξενοδοχείου σας ή ακόμα και απλώς επισκεφτούν το κατάστημά σας!

5. Να είναι φιλικήπρος κινητά

Οι ιστότοποι ξενοδοχείων θα πρέπει να είναι εύκολοι στην πλοήγηση και να φορτώνονται γρήγορα ανεξάρτητα από το αν οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε αυτούς μέσω επιτραπέζιου υπολογιστή ή κινητής συσκευής.

6. Συμπεριλάβετε την ενοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Οι ιστότοποι ξενοδοχείων δεν πρέπει να αγνοούν τα κανάλια κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter και το Google+. Εάν δεν χρησιμοποιείτε ήδη αυτά τα κανάλια για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στο διαδίκτυο, τώρα είναι η ώρα να αρχίσετε να τα ενσωματώνετε στη στρατηγική σχεδίασης του ιστότοπού σας.

Τεκμηρίωση

Σας δώσαμε όλες τις πληροφορίες και τα βήματα για να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα για το ξενοδοχείο σας. Είμαστε στην διάθεση σας για κάθε ιστοσελίδα που χρειαστείτε.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία περιήγησης.