Ποια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι κατάλληλη για εσάς;
Πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται, woocommerce vs shopify vs wix, ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου για χρήση; Για να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση, αποφάσισα να αναλύσω τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τριών δημοφιλών πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου: WooCommerce, Shopify και Wix.
Ενώ υπάρχουν πολλές άλλες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου εκεί έξω, αυτές είναι τρεις από τις πιο δημοφιλείς, οπότε πιθανότατα θα καταλήξετε να χρησιμοποιήσετε μία από αυτές καθώς αναπτύσσεται η επιχείρησή σας.
Εάν δεν έχετε ακούσει για κανένα από αυτά τα τρία πριν, τότε ίσως θέλετε να διαβάσετε τον οδηγό μου σχετικά με το ποιες είναι πρώτα οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πλεονεκτήματα Woocommerce
Ένας λόγος για τον οποίο μπορείτε να επιλέξετε το Woocommerce έναντι του Shopify ή του Wix είναι ότι προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία επιλογών πληρωμής.
Για παράδειγμα,woo πλεονεκτήματα, WooCommerce, μπορείτε να αποδεχτείτε PayPal και πιστωτικές κάρτες μέσω του ιστότοπού σας, Τράπεζα Πειραιώς, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Alpha bank, και πολλές άλλες.
Αυτό ανοίγει δρόμους για να πουλήσετε τα προϊόντα σας σε αγοραστές σε διαφορετικές χώρες. Επίσης, δεν χρειάζεται να πληρώνετε μηνιαία χρέωση.
Εάν διαχειρίζεστε μια διαδικτυακή επιχείρηση, ειδικά εάν δημιουργεί πωλήσεις πέραν των διεθνών συνόρων, η πληρωμή μιας μηνιαίας αμοιβής μπορεί να είναι προβληματική λόγω των ανταλλαγών συναλλάγματος και άλλων ζητημάτων.
Μια χαμηλότερη αρχική επένδυση μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση αυτής της πίεσης τουλάχιστον έως ότου η επιχείρησή σας γίνει τόσο επιτυχημένη που δεν έχει πλέον σημασία.
Πλεονεκτήματα Shopify
Ένα τεράστιο πλεονέκτημα του Shopify, shopify πλεονεκτήματα είναι ότι σας επιτρέπει να πουλάτε προϊόντα online και εκτός.
Με τόσα πολλά άτομα που αγοράζουν είδη μέσω Διαδικτύου, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην μπορείτε να πραγματοποιήσετε πωλήσεις μόνο από φυσικά καταστήματα.
Εάν η πελατειακή βάση σας έχει ως επί το πλείστον στραφεί προς τις αγορές μέσω Διαδικτύου, τότε γιατί να μην ξεκινήσετε το δικό σας eshop και να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα με αυτόν τον τρόπο;
Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων μπορούν να επιλέξουν από μια σειρά διαφορετικών τρόπων πληρωμής κατά τη δημιουργία ενός eshop στο Shopify, συμπεριλαμβανομένου του PayPal και του Pay Google.
Η αποδοχή πληρωμών στο διαδίκτυο μπορεί να γίνει σε μόλις δέκα λεπτά, γεγονός που καθιστά απίστευτα βολικό να ξεκινήσετε αμέσως.
Μειονεκτήματα Shopify
Υπάρχουν μερικά μειονεκτήματα στη χρήση του Shopify. Ένα από τα οποία έχει ήδη αναφερθεί αρκετές φορές, και αυτές είναι οι επιλογές πληρωμής τους.
Έχουν περιορισμένο αριθμό επιλογών όσον αφορά τις μεθόδους πληρωμής και προσφέρουν επίσης υψηλότερες χρεώσεις συναλλαγών από ορισμένους από τους ανταγωνισμούς τους.
Ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι σε κάθε συναλλαγή η κάθε εταιρεία κρατάει προμήθεια, συν την φιλοξενία του μήνα, συν το shopify.
Άρα ότι κέρδος μένει από την πώληση ενός προϊόντος πάει σε αυτά τα έξοδα.
Πλεονεκτήματα Wix
Με την απλή διεπαφή μεταφοράς και απόθεσης, το Wix διευκολύνει τη δημιουργία ιστοσελίδων με επαγγελματική εμφάνιση.
Αν μόλις ξεκινήσατε μια επιχείρηση και δεν έχετε ένα περίπλοκο επιχειρηματικό σχέδιο ή ακόμα και τόσες πολλές πληροφορίες για τους ιδανικούς πελάτες σας, μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβετε τι θα σκεφτόταν μια εταιρεία σχεδιασμού ιστοτόπων για τον ιστότοπό σας και πόσο θα κόστιζε.
Με το Wix, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν βασικό ιστότοπο σε λιγότερο από μία ώρα χωρίς να απαιτείται κωδικοποίηση ώστε να μπορείτε να συνδεθείτε γρήγορα, χωρίς να ξεφύγετε από τον προϋπολογισμό σας.
Παρόλο που δεν θα λάβετε τόσες πολλές δυνατότητες όσες θα μπορούσατε με μια άλλη υπηρεσία, όπως το Google Sites ή το WordPress, εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένα πλεονεκτήματα στη χρήση του Wix.
Μειονεκτήματα Wix
Παρόλο που προσφέρει μεγάλη ευελιξία όσον αφορά τα σχέδια των σελίδων του, είστε πολύ περιορισμένοι όσον αφορά τις ενσωματώσεις τρίτων.
Ενώ το Wix παρέχει ορισμένες βασικές ενσωματώσεις με δημοφιλείς εφαρμογές όπως το MailChimp και το Stripe, δεν είναι καθόλου προσαρμόσιμες.
Το ίδιο ισχύει και για τις πύλες πληρωμής. αν και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το PayPal στο κατάστημά σας Wix, δεν μπορείτε να ενσωματώσετε καμία άλλη πύλη πληρωμής όπως το Amazon Pay ή το Google Pay.
Επιπλέον, η υποστήριξη πελατών της Wix έχει επικριθεί από τους χρήστες ότι καθυστερεί να ανταποκριθεί και δεν βοηθά.
Συνολικά, ενώ το Wix μπορεί να είναι εύκολο στη χρήση εάν δεν έχετε εμπειρία στη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, υπάρχουν καλύτερες επιλογές εκεί έξω εάν θέλετε περισσότερες επιλογές προσαρμογής και καλύτερη ενοποίηση με εφαρμογές τρίτων.
Τελικά ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου;
Εξαρτάται από τις συγκεκριμένες ανάγκες σας. Το λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου λειτουργεί καλύτερα όταν είναι προσαρμοσμένο στην επωνυμία και τη βάση πελατών σας.
Εάν έχετε μια επιχείρηση που απαιτεί πολλές προσαρμογές, ίσως είναι καλύτερο να επιλέξετε μια πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα όπως το WooCommerce ή ακόμα και να δημιουργήσετε τον δικό σας ιστότοπο από την αρχή με ένα CMS.
Ωστόσο, αν θέλετε απλώς να ξεκινήσετε και να λειτουργήσετε γρήγορα και εύκολα, τότε μια απλούστερη λύση όπως το Shopify ή το Wix μπορεί να ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες (και τον προϋπολογισμό σας). Απλά θα χρειαστεί πάρα πολύ χρόνος για να το μάθετε και να βρείτε πληροφορίες στο διαδίκτυο.
Τι πιστεύει ένας ειδικός στο web marketing για όλα αυτά;
Πολλές επωνυμίες δεν ξέρουν πώς να ξεκινήσουν ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Πολλά από αυτά πηγαίνουν σε τρεις γνωστές υπηρεσίες, πλατφόρμες eshop.
Ένα από αυτά μπορεί να είναι το WooCommerce, το οποίο θα αναλύσουμε αργότερα σε αυτό το κείμενο. Το δεύτερο έχει ήδη αποκτήσει φήμη και δημοτικότητα το Shopify και το Wix είναι επί του παρόντος από τις κορυφαίες επιλογές στην αγορά.
Ωστόσο, και οι τρεις τους μπορεί να φαίνονται διαφορετικοί μεταξύ τους με την πρώτη ματιά. Δεν θα είναι δύσκολο να επιλέξετε μία πλατφόρμα όταν έχετε διαβάσει τις προηγούμενες παραγράφους.
Και τώρα ας δούμε γιατί θα ήταν καλύτερα να μην στραφείτε σε πλατφόρμες καταστημάτων όπως το Magento ή το OS Commerce, εάν ο στόχος σας είναι να διευθύνετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με υποστήριξη WordPress ενσωματωμένη απευθείας σε ένα θέμα.
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε το WordPress για τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου σας
Το WordPress έχει επάξια τη φήμη ως ένα από, αν όχι τα πιο δημοφιλή συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) που χρησιμοποιούνται σήμερα.
Αυτή η πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα και η πλήρης σουίτα προσθηκών χρησιμοποιούνται ευρέως από όλους, από ατομικούς επιχειρηματίες έως και μεγάλες εταιρείες.
Στην πραγματικότητα, ορισμένοι εκτιμούν ότι το 80 τοις εκατό των ιστότοπων στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή WordPress και υπάρχουν πάνω από 100 εκατομμύρια ενεργές εγκαταστάσεις.
Εάν έχετε κάποια εμπειρία με ιστότοπους ή CMS, η χρήση του WordPress για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος θα πρέπει να είναι οικεία.
Τα χαρακτηριστικά και η λειτουργικότητα είναι σχεδόν πανομοιότυπα σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες όπως το Shopify και το Wix.
Συμπέρασμα
Και οι τρεις πλατφόρμες είναι υπέροχες η καθεμία φέρνει κάτι διαφορετικό στο τραπέζι.
Εάν μόλις ξεκινάτε, συνιστούμε να ξεκινήσετε με το WooCommerce. είναι εύκολο στη χρήση και θα σας δώσει άφθονο αριθμό λειτουργιών αμέσως.
Και όσον αφορά τις πληρωμές, το Woocommerce μπορεί να είναι καλύτερο από τους ανταγωνιστές του, καθώς διαθέτει περισσότερες μεθόδους πληρωμής (π.χ. PayPal, Amazon Pay) από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα.
Παρόλα αυτά, το Shopify και το Wix προσφέρουν πολλούς τρόπους πληρωμής, οπότε μην νομίζετε ότι οι επιλογές σας είναι περιορισμένες αν επιλέξετε το ένα από το άλλο.
Όποια πλατφόρμα κι αν επιλέξετε, βεβαιωθείτε ότι έχει όλα όσα χρειάζεστε πριν προχωρήσετε και υπάρχει υποστήριξη από πίσω.
Εμείς σε κάθε μας project δίνουμε έξτρα παροχές δώρο, γιατί καταλαβαίνουμε ότι η αγορά είναι δύσκολη και τεράστια. Είμαστε δίπλα στον πελάτη μας που ταυτόχρονα γίνεται και συνεργάτης μας.
Ρωτήστε μας, πάρτε μια προσφορά από εμάς και τους ανταγωνιστές μας και θα δείτε ότι με τις παροχές που προσφέρουμε δεν θα βρείτε πιο οικονομική λύση και με τόσες παροχές.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Δεν ανοιγει το viber στο κινητο, τι φταίει – τι πρέπει να κάνω!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδιωτικό Άλμπουμ Xiaomi: Το Κρυφό Χαρακτηριστικό που Πρέπει να Ξέρετε!
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑRunwayML: Το Μυστικό Όπλο για Εντυπωσιακά Βίντεο και Γραφικά, τα 5 Καλύτερα Χαρακτηριστικά του
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ