Πιθανότατα έχετε έρθει για να μάθετε ποια είναι η διαφορά μεταξύ μιας ιστοσελίδας και ενός site. Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει να μάθετε πώς να ξεκινήσετε το δικό σας.
Αν συμβαίνει αυτό, έχετε έρθει στο σωστό μέρος!
Έτσι, σήμερα, θα δούμε την διαφορά blog και site και πώς να ξεκινήσετε με το δικό σας.
Ποια είναι η διαφορά blog και ιστοσελίδας;
Έτσι, επιτέλους πήρατε το βήμα και αποφασίσατε να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση, η οποία περιλαμβάνει μια ιστοσελίδα και, ας είμαστε ειλικρινείς, πιθανότατα περιλαμβάνει και ένα blog.
Εάν εξακολουθείτε να μην γνωρίζετε ποια ακριβώς είναι η διαφορά μεταξύ αυτών των δύο πόρων ιστού, δεν είστε μόνοι. Η γραμμή μεταξύ ιστοσελίδας και blog ήταν συχνά θολή όταν πρόκειται να τα ορίσουμε ως διαφορετικά μεταξύ τους.
Αλλά επειδή μοιάζουν δεν σημαίνει ότι πρέπει να μπερδεύονται μεταξύ τους! Ποια ακριβώς είναι λοιπόν η διαφορά μεταξύ ενός site και ενός blog; Ας το αναλύσουμε ανά κατηγορία!
Τα δύο είδη περιεχομένου
Υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε στo blog σας: πρωτότυπες αναρτήσεις και περιεχόμενο που βασίζεται σε σελίδες.
Οι αρχικές αναρτήσεις είναι καταχωρήσεις που βασίζονται σε κείμενο που χρησιμοποιούν μια αφήγηση για να μοιραστούν πληροφορίες με τους αναγνώστες σας.
Το περιεχόμενο που βασίζεται σε σελίδα δεν βασίζεται σε κείμενο, δηλαδή είναι εικόνες ή βίντεο κλιπ. Εάν θέλετε να συμπεριλάβετε γραφικά στην ανάρτησή σας, φροντίστε να χρησιμοποιείτε ενσωματωμένα βίντεο YouTube σε αντίθεση με τη μεταφόρτωσή τους μόνοι σας.
Με αυτόν τον τρόπο, η Google θα μπορεί να τα ευρετηριάσει σωστά.
Οι δύο διατάξεις
Υπάρχουν δύο βασικές διατάξεις για τα blogs: χρονολογική (μερικές φορές ονομάζεται αντίστροφη χρονολογική) και θέμα.
Η χρονολογική μορφή λειτουργεί σαν ένα διαδικτυακό ημερολόγιο, με αναρτήσεις με σειρά ημερομηνίας δημιουργίας.
Αυτή η διάταξη καθιστά εύκολο να κατανοήσετε πόσο παλιό είναι το περιεχόμενο, αλλά επειδή οι νέες αναρτήσεις εμφανίζονται χρονολογικά, μπορεί να είναι δύσκολο να τις παρακολουθήσετε εκτός και αν διαβάσετε τα πάντα από πάνω προς τα κάτω καθώς κάθε ανάρτηση γίνεται διαθέσιμη.
Το blogging θεμάτων χρησιμοποιεί κατηγορίες ή ετικέτες για να οργανώσει τις αναρτήσεις σας ανά θέμα.
Είναι πιο εύκολο να βρείτε αυτό που ψάχνετε όταν γνωρίζετε σε ποια κατηγορία ανήκουν οι πληροφορίες σας, αλλά η εύρεση παλαιότερου περιεχομένου απαιτεί περισσότερη προσπάθεια από ό,τι σε έναν χρονολογικό ιστότοπο.
Οι δύο στόχοι για τις περισσότερες επιχειρήσεις
Ενημερώστε τον κόσμο. Πούλα πράγματα. Αυτοί οι δύο στόχοι σπάνια πάνε καλά μαζί.
Μια εταιρεία δεν μπορεί να πουλάει αποτελεσματικά πράγματα σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται για αυτά που έχουν να πουν (ή δεν γνωρίζουν ότι υπάρχουν).
Το να έχετε έναν επιχειρηματικό ιστότοπο ή ιστότοπο μπορεί να είναι κρίσιμο για την ενημέρωση των ανθρώπων σχετικά με την επωνυμία σας, τι κάνετε, πώς το κάνετε και πού μπορούν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι χρειάζεστε έναν ιστότοπο. Εάν ο στόχος σας είναι πρωτίστως να ενημερώσετε, υπάρχουν άλλοι τρόποι για να το κάνετε – και αν ο στόχος σας είναι κυρίως να πουλήσετε, υπάρχουν και άλλοι τρόποι να το κάνετε αυτό.
Το ερώτημα δεν είναι αν πρέπει να έχετε έναν ιστότοπο, αλλά μάλλον ποια προσέγγιση θα σας βοηθήσει να επιτύχετε αυτούς τους στόχους καλύτερα.
Πότε να επιλέξετε το ένα από το άλλο
Πολλοί άνθρωποι έχουν σύγχυση σχετικά με το πότε να επιλέξουν το ένα από το άλλο.
Η ουσία είναι ότι το καθένα έχει τον δικό του σκοπό και τη λειτουργία του, οπότε αν καταλαβαίνετε τι κάνουν καλύτερα, τότε μπορείτε πραγματικά να αποφασίσετε ποιο είναι κατάλληλο για την περίπτωσή σας.
Αρχικά, θα πρέπει να διευκρινίσουμε τι ακριβώς είναι ένα blog(ή βλογκ όπως γράφεται μερικές φορές). Ενώ υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι ιστολογίων στον κυβερνοχώρο, όλα έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: τις αναρτήσεις.
Μια ανάρτηση είναι ουσιαστικά απλώς μια καταχώριση ή ενημέρωση που δημοσιεύεται στο διαδίκτυο με κάποια συχνότητα (συνήθως καθημερινά ή εβδομαδιαία). Αυτές οι αναρτήσεις μπορεί να είναι σύντομα αποσπάσματα ή άρθρα μεγάλης μορφής.
Ορισμένα ιστολόγια έχουν εικόνες και βίντεο ενσωματωμένα μέσα τους, ενώ άλλα έχουν μόνο κείμενο.
Με ποιο θέλετε να ξεκινήσετε;
Το να αποφασίσετε εάν θα ξεκινήσετε έναν νέο ιστότοπο ή θα δημιουργήσετε έναν υπάρχοντα είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα προτίμησης.
Αν θέλετε να δοκιμάσετε κάτι νέο, χρησιμοποιήστε έναν ολοκαίνουργιο ιστότοπο. Αυτό θα σας δώσει περισσότερο έλεγχο στις αποφάσεις διάταξης και επωνυμίας, αλλά σας δίνει επίσης λιγότερο χρόνο για να εδραιώσετε την εξουσία σας στον κλάδο σας (που μπορεί να είναι τόσο καλό όσο και κακό).
Εάν έχετε έναν υπάρχοντα ιστότοπο που είναι ήδη δημοφιλής στη θέση σας, η έναρξη ενός άλλου από πάνω του μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους επισκέπτες.
Τι είναι ένας Ιστότοπος; Τι είναι ένα site, website;
Μπορεί να έχετε ακούσει αυτή τη λέξη πριν, αλλά τι είναι πραγματικά;
Με απλά λόγια, ένα site είναι απλώς μια διαδικτυακή παρουσία με την οποία μπορείτε να αλληλεπιδράσετε. Εάν βρίσκεστε σε κάποια από τις αγαπημένες σας πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυτήν τη στιγμή (Facebook, Instagram, Twitter), αυτοί είναι όλοι ιστότοποι.
Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε το δικό σας για να αποκτήσετε παρουσία στο διαδίκτυο. Αντίθετα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα που φιλοξενείται από άλλη εταιρεία.
Για παράδειγμα, εάν θέλετε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο για την επιχείρησή σας ή την προσωπική σας επωνυμία, θα μπορούσατε να πληρώσετε κάποιον άλλο για να το κάνει για εσάς.
Πολλές εταιρείες προσφέρουν δωρεάν ή χαμηλού κόστους υπηρεσίες φιλοξενίας που σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε γρήγορα και εύκολα έναν ιστότοπο χωρίς να χρειάζεται να μάθετε πώς να κωδικοποιείτε τον εαυτό σας.
Ωστόσο, εάν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο σχετικά με τον ιστότοπο ή την επιχείρησή σας που απαιτεί προσαρμοσμένη κωδικοποίηση (για παράδειγμα, εάν πουλάτε χειροποίητα κοσμήματα και θέλετε οι αγοραστές να μπορούν να δουν τις φωτογραφίες κάθε κομματιού από κοντά), τότε μάλλον αξίζει να σκεφτείτε τη δημιουργία του δικού σας site.
Τι ακριβώς είναι ένα Blog;
Τεχνικά, το blogging είναι απλώς η δημοσίευση περιεχομένου με αντίστροφη χρονολογική σειρά σε τακτική βάση.
Είναι κάτι σαν τη δική σας λίστα email.
Η δημοσίευση νέου υλικού σε συνεχή βάση δείχνει στους ανθρώπους ότι είστε ειδικός σε ένα θέμα που τους ενδιαφέρει, γεγονός που διευκολύνει την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με το κοινό σας με την πάροδο του χρόνου.
Αυτό σας επιτρέπει να επηρεάζετε καλύτερα τους πελάτες σας και μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες πωλήσεις με την πάροδο του χρόνου.
Θα πρέπει επίσης να γράψετε για να προσφέρετε αξία στους άλλους βοηθώντας τους να μάθουν κάτι, να λύσουν τα προβλήματά τους ή να ψυχαγωγηθούν.
Πολλές επιτυχημένες επιχειρήσεις ξεκίνησαν ως blogs! Ποια ήταν η αγαπημένη σας επιχείρηση που ξεκίνησε ως blog; Θα μπορούσε να είναι και δικό σου!
Τι χρειάζομαι για να αποκτήσω έναν ιστότοπο;
Υπάρχουν πέντε στοιχεία που χρειάζεται κάθε επιτυχημένος ιστότοπος: Τομέας-domain, Φιλοξενία, Δημιουργός ιστότοπων, Σχεδίαση/Ανάπτυξη και Περιεχόμενο.
Προϋπολογισμός (Domain + Hosting): Το όνομα τομέα είναι η διεύθυνση ιστού σας. Δεν κοστίζει πολύ. Περίπου 25-30euro τα δύο χρόνια. Εάν όχι, υπάρχουν πολλές προσιτές υπηρεσίες εγγραφής τομέα στο διαδίκτυο.
Σκεφτείτε επίσης ότι ίσως χρειαστεί να αναβαθμίσετε τη φιλοξενία κάποια στιγμή για να εξυπηρετήσετε την αυξανόμενη επισκεψιμότητα. Εκτός από την εγγραφή και τη φιλοξενία τομέα, θα χρειαστείτε επίσης έναν εύκολο τρόπο για να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας.
Ακολουθούν δύο επιλογές: 1) Εργαλείο δημιουργίας ιστοτόπων DIY 2) Επαγγελματίας δημιουργίας ιστοτόπων όπως το WordPress, το Wix (9$/μήνα) ή το Weebly (8$/μήνα).
Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν ένα από αυτά τα τρία επειδή καθιστούν εξαιρετικά απλή τη δημιουργία όμορφων ιστοσελίδων χωρίς καμία γνώση κωδικοποίησης.
Όλα προσφέρουν εξαιρετικά πρότυπα και εύκολη λειτουργία μεταφοράς και απόθεσης, ώστε να μην χρειάζεται καν να ξέρετε πώς να κωδικοποιείτε!
Απλώς επιλέξτε ένα πρότυπο, προσαρμόστε το με τις δικές σας εικόνες και κείμενο και, στη συνέχεια, δημοσιεύστε το. To Θέμα κάνει αυτό που θέλετε και στο μέλλον μπορεί να εξελιχθεί;
Ποια είναι η διαφορά blog και site ;
Πολλοί άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων εμπόρων, συγχέουν το blogging με τη δημιουργία ενός ιστότοπου στο Διαδίκτυο.
Στην πραγματικότητα, το blogging και οι ιστότοποι είναι δύο πολύ διαφορετικά πράγματα με πολύ διαφορετικούς σκοπούς.
Αν και μπορεί να φαίνεται με την πρώτη ματιά ότι δεν υπάρχει πραγματική διάκριση μεταξύ ενός ιστότοπου και ενός ιστολογίου, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τις κύριες λειτουργίες τους προτού ξεκινήσετε τη δημιουργία οποιουδήποτε τύπου ιστότοπου.
Όταν αποφασίζετε ποια επιλογή είναι η καλύτερη για την επιχείρησή ή τον οργανισμό σας, σκεφτείτε τι ελπίζετε να επιτύχετε δημιουργώντας μια παρουσία στο διαδίκτυο.
Η απόφασή σας θα βασίζεται στο αν ο στόχος σας είναι να ενημερώσετε ή να πείσετε τους επισκέπτες για κάτι συγκεκριμένο (στην περίπτωση αυτή ένας ιστότοπος θα ήταν καταλληλότερος) ή εάν θέλετε να μοιραστούν πληροφορίες για τον εαυτό τους (στην περίπτωση αυτή, ένα ιστολόγιο θα ήταν περισσότερο κατάλληλος).
Είναι επίσης χρήσιμο να θυμάστε ότι τα ιστολόγια τείνουν να προσελκύουν καταναλωτές ενώ οι ιστότοποι τείνουν να προσελκύουν άλλες επιχειρήσεις και οργανισμούς.
Συμπέρασμα, τι είναι καλύτερο?
Είναι όλα σχετικά με το τι θέλετε να κάνετε με τον ιστότοπό σας. Αυτό έχει να κάνει και με το ποιος θα το διαχειριστεί για εσάς.
Πιθανότατα είστε εξοικειωμένοι με το WordPress, το οποίο χειρίζεται αρκετά καλά τόσο τοποθεσίες όσο και τα ιστολόγια, ή ένα αυτόνομο CMS αν προτιμάτε κάτι πιο προσαρμοσμένο.
Πολλοί θα υποστηρίξουν ότι πρέπει να ξεκινήσετε με ένα αυτόνομο CMS. Με αυτόν τον τρόπο, εάν χρειαστεί, μπορείτε να μεταφερθείτε σε μια καθιερωμένη πλατφόρμα αργότερα.
Στην πραγματικότητα όμως, οι περισσότεροι ιστότοποι εκεί έξω ξεκίνησαν ως ιστολόγια προτού εξελιχθούν σε πλήρεις πλατφόρμες δικές τους.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Γνωρίζετε το leornado ai; Το #1 AI image generator. Θετικά και αρνητικά
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠως κάνω εύκολα προσθήκη διαχειριστή σε σελίδα facebook μου
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακτηση μηνυματων viber απο android, αναλυτικός οδηγός
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ