Black Friday • Black Friday •
Σελίδα στο facebook

Πως δημιουργώ σελίδα στο facebook, οδηγός και 6 συμβουλές

5/5 - (1 vote)

Η δημιουργία μιας σελίδα στο facebook είναι το προφανές πρώτο βήμα για την οικοδόμηση της επωνυμίας σας στο κοινωνικό δίκτυο. Αλλά είναι μόνο η αρχή. Αν θέλετε να αυξήσετε τους οπαδούς σας, πρέπει να κάνετε το κάτι παραπάνω με τη σελίδα σας, δημιουργώντας μια εμφάνιση και αίσθηση που σας ξεχωρίζει από όλους τους άλλους.

5/5 - (1 vote)

Και ενώ πολλές επιχειρήσεις ξεκινούν αμέσως τη δημιουργία της σελίδας τους χωρίς να το σκεφτούν πολύ βαθιά, είναι σημαντικό να αφιερώσετε λίγο χρόνο εκ των προτέρων για να καταστρώσετε στρατηγική για το πώς θέλετε να εκπροσωπηθείτε σε αυτή την πλατφόρμα και τι είδους περιεχόμενο θα έχει μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό-στόχο σας.

5/5 - (1 vote)

Πως δημιουργώ σελίδα στο facebook, οδηγός, βήμα – βήμα

Περιεχόμενα Εμφάνιση

Bήμα 1 – Menu/Page – Μενού/Σελίδα

Βήμα 1 για την δημιουργία σελίδα στο facebook

Bήμα 2 – Όνομα σελίδας facebook

βήμα 2 όνομα της σελίδας στο facebook

Bήμα 3 – Κατηγορία σελίδας facebook

βήμα 3 κατηγορία σελίδα στο facebook

Bήμα 4 – Λίγα λόγια για την σελίδα

βήμα 4 βιογραφίκό σελίδα facebook

Bήμα 5 – Δημιουργια σελιδα facebook / Αποθήκευση

βήμα 5 δημιουργία σελίδας

Bήμα 6 – Εισαγωγή φωτογραφία προφίλ facebook σελίδα

βήμα 6 φωτογραφία προφίλ facebook

Bήμα 7 – Στοιχεία επικοινωνίας, Διεύθυνση

βήμα 7 προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας

Bήμα 8 – Φωτογραφία Εξώφυλλου σελίδας facebook

βήμα 8 φωτογραφία εξωφύλλου facebook

Bήμα 9 – Περισσότερα στοιχεία σελίδας

βήμα 9 προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας

Bήμα 10 – Ώρες λειτουργίας της επιχείρησης

βήμα 10 ώρες λειτουργίας της επιχείρησης

Bήμα 11 – Αποθήκευση / Ολοκλήρωση σελίδας

βήμα 11 αποθήκευση σελίδας facebook

6 συμβουλές για επαγγελματική σελίδα στο Facebook, επαγγελματικη σελιδα facebook

Μια ισχυρή, καλά μελετημένη σελίδα στο Facebook όχι μόνο δίνει στους πιθανούς πελάτες μια γεύση για το ποιοι είστε ως επιχείρηση, αλλά τους διευκολύνει επίσης να συνεργαστούν μαζί σας στο μέλλον – είτε μέσω πρόσκλησης σε μια εκδήλωση είτε μέσω αναδημοσίευσης του περιεχομένου τους στη δική σας σελίδα.

Διαβάστε παρακάτω έξι συμβουλές για τη δημιουργία ενός μοναδικού προφίλ στο Facebook που θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο:

Καθορίστε τη φωνή και την προσωπικότητά σας

Όταν σχεδιάζετε τη σελίδα σας, θα πρέπει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε τη φωνή και την προσωπικότητα που θέλετε να προβάλλετε. Είναι η μάρκα σας αυθάδης και ασεβής; Επαγγελματική και έγκυρη; Θα ευθυγραμμιστεί με το γενικά ανάλαφρο ύφος του Facebook;

Ενώ μπορείτε σίγουρα να είστε αστείοι στο Facebook, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τον τύπο του χιούμορ που χρησιμοποιείτε. Αν θέλετε να ξεχωρίσετε από το πλήθος, πρέπει να βρείτε τη σωστή ισορροπία. Αν είστε πολύ επιθετικοί, χοντροκομμένοι ή πιεστικοί, δεν είναι πιθανό να κερδίσετε πολλούς οπαδούς.

Η φωνή και η προσωπικότητά σας είναι επίσης σημαντικές όταν δημιουργείτε αναρτήσεις στη σελίδα σας. Αν καταφέρετε να κάνετε τις αναρτήσεις σας να ακούγονται φυσικές και αυθεντικές, οι οπαδοί σας θα εκτιμήσουν περισσότερο τη σελίδα σας.

Χρησιμοποιήστε βίντεο για να ξεχωρίσετε από το πλήθος

Παρόλο που η οργανική εμβέλεια στο Facebook μειώνεται εδώ και λίγο καιρό, υπάρχουν ακόμα τρόποι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας σε αυτή την πλατφόρμα – απλώς φροντίστε να χρησιμοποιήσετε τα σωστά εργαλεία.

Ένας τρόπος είναι μέσω βίντεο, το οποίο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας. Είτε δημιουργείτε ένα σύντομο επεξηγηματικό βίντεο είτε ένα Facebook Live, η οπτική μορφή του βίντεο καθιστά ιδιαίτερα πιθανό ότι οι άνθρωποι θα δώσουν προσοχή.

Για παράδειγμα, μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Irvine διαπίστωσε ότι οι αναρτήσεις στο Facebook με εικόνες λαμβάνουν περίπου 2,19 φορές περισσότερες συμπάθειες από εκείνες χωρίς εικόνες.

Οι αναρτήσεις με βίντεο λαμβάνουν περίπου 6,83 φορές περισσότερες συμπάθειες από εκείνες χωρίς βίντεο.

Μην ξεχνάτε τη διαφάνεια και την αυθεντικότητα

Καθώς δημιουργείτε τη σελίδα σας, να έχετε κατά νου ότι πολλοί από τους οπαδούς σας θα ενδιαφέρονται να μάθουν ποιοι είστε ως επιχείρηση και πώς λειτουργείτε.

Επομένως, αν θέλετε να εντυπωσιάσετε τους ανθρώπους με τη σελίδα σας, θα πρέπει να συμπεριλάβετε πληροφορίες όπως η διεύθυνσή σας και άλλα στοιχεία που βοηθούν τους οπαδούς σας να σας γνωρίσουν καλύτερα.

Θα πρέπει επίσης να είστε σίγουροι ότι θα είστε αυθεντικοί και γνήσιοι σε ό,τι δημοσιεύετε στη σελίδα σας – τόσο στο περιεχόμενο που δημιουργείτε όσο και στο περιεχόμενο που μοιράζεστε. Αν δημοσιεύετε μόνο συνδέσμους προς το δικό σας περιεχόμενο, οι οπαδοί θα χάσουν γρήγορα το ενδιαφέρον τους.

Μπορείτε ακόμα να μοιράζεστε πολύτιμο περιεχόμενο που υποστηρίζει τους επιχειρηματικούς σας στόχους, παραμένοντας παράλληλα πιστοί στην επωνυμία σας.

Για παράδειγμα, αν διευθύνετε ένα γραφείο μάρκετινγκ και ενδιαφέρεστε να προσεγγίσετε άτομα που εργάζονται σε νεοσύστατες επιχειρήσεις, ίσως θελήσετε να δημοσιεύσετε ένα άρθρο σχετικά με τις βασικές διαφορές μεταξύ του μάρκετινγκ για μικρές επιχειρήσεις και για νεοσύστατες επιχειρήσεις.

Μην αναδημοσιεύετε περιεχόμενο άλλων ανθρώπων

Πολλές επιχειρήσεις έχουν την εσφαλμένη εντύπωση ότι όσο περισσότερα άρθρα δημοσιεύουν στη σελίδα τους στο Facebook, τόσο το καλύτερο. Η αλήθεια είναι ότι είναι προτιμότερο να δημοσιεύετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας μερικές φορές την εβδομάδα παρά περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας κάθε μέρα.

Όταν κοινοποιείτε άρθρα από άλλες δημοσιεύσεις στη σελίδα σας, φροντίστε πάντα να περιλαμβάνετε μια σύντομη περιγραφή του λόγου για τον οποίο δημοσιεύετε το συγκεκριμένο άρθρο. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποφύγετε να φαίνεστε σαν σπάμερ και θα είναι πιο πιθανό να δεσμεύσετε τους οπαδούς σας.

Δεσμευτείτε να δημοσιεύετε τακτικά

Αν θέλετε να δημιουργήσετε έναν ισχυρό ακόλουθο στο Facebook, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να δεσμευτείτε ότι θα δημοσιεύετε τακτικά.

Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δημοσιεύετε κάθε μέρα – αλλά θα πρέπει να προσπαθήσετε να βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε τουλάχιστον μερικές φορές κάθε εβδομάδα. Μπορεί να είναι χρήσιμο να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα δημοσιεύσεων στο Facebook, ώστε να μην ξεχνάτε να δημοσιεύετε τακτικά.

Αν δεσμευτείτε να δημοσιεύετε τακτικά, θα έχετε περισσότερες ευκαιρίες να προσεγγίσετε τους οπαδούς σας και να τους βοηθήσετε να παραμείνουν ενδιαφερόμενοι για τη σελίδα σας.

Και καθώς θα χτίζετε οπαδούς, θα έχετε επίσης ευκολότερο χρόνο να κάνετε τις αναρτήσεις σας να γίνουν viral και να φτάσουν σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους.

Τελικές σκέψεις για την σελίδα στο facebook

Η δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook είναι το πρώτο βήμα για την οικοδόμηση της επωνυμίας σας σε αυτή την πλατφόρμα. Όταν θέλετε να αυξήσετε τους οπαδούς σας, πρέπει να κάνετε το κάτι παραπάνω με τη σελίδα σας, δημιουργώντας μια εμφάνιση και μια αίσθηση που σας ξεχωρίζει από όλους τους άλλους.

Ένα ισχυρό, καλά μελετημένο προφίλ διευκολύνει τους πιθανούς πελάτες να συνεργαστούν μαζί σας στο μέλλον και σας βοηθά να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας στο διαδίκτυο.

Ξεκινήστε με τον καθορισμό της φωνής και της προσωπικότητάς σας και θα είστε σε καλό δρόμο για τη δημιουργία μιας σελίδας που αντιπροσωπεύει πραγματικά την επωνυμία σας.